Hoi!
Lees al even ruime tijd mee op dit forum en heb me toch maar eens aangemeld. Mijn naam is Eus woon in de randstad en ben een liefhebber van mooie horloges. Dat zal niemand echt verrassen denk ik zo…
Momenteel ben ik in het bezit van een Maurice Lacroix, mijn eerste “echte” horloge, een Tag Heuer Carerra Calibre 1887 en een Omega SMPc.
De ML heb ik vijftien jaar dag in dag uit gedragen en gaat nooit meer weg. De Tag was mijn jongensdroom en krijgt veel polstijd. Door de open bodem zie je het mooie, controversiële , calibre zijn werk doen.
Sinds kort de Omega aangeschaft, en wat een klok is dat…
Draagt zeer comfortabel, de kwaliteit druipt er vanaf en is uitermate accuraat ( + 0,7 per dag) De blauwe wijzerplaat varieert enorm in kleur van bijna zwart tot fel blauw. Van de Tag en Maurice Lacroix heb ik nog geen foto’s maar die zal ik t.z.t. even maken.
De kwaliteit van de Omega heeft me erg enthousiast gemaakt over heet merk en dus gaat er een Speedmaster aan de “collectie” toegevoegd worden. Of de moonwatch of een FOIS daar ben ik nog niet over uit.
Voor nu hou ik het hier even bij. Hoop mijn bijdrage te kunnen leveren aan dit mooie forum en hier veel op te steken.
Fijne dag toegewenst!
Eus