Newby en op zoek naar horloge!

Beste leden,

Ik ben nieuw hier dus aller eerst Hoi!! Mijn naam is Rob en ben 24 jaar.

Al jaren ben ik dol op het zien van echte klassiek-ogende heren horloges met zilver/goud kleurige band. Echter heb ik zelf nooit 'n horloge gedragen sinds mijn 10e ofzo. Ik zou graag een horloge kopen meer voor de sier en voor het juweel als voor de opties. Ik ben op zoek naar een typische zilver-kleurige met?zonder/of!!! goud goudkleurige herenhorloge en deze moet: tussen de 700/900 euro kosten. Wat voor merken kan ik het best zoeken? Ik heb geen behoefte in een goedkoper horloge om de persoonlijke reden dat::

  1. ik dit geld gereserveerd heb ‘‘voor’’
  2. ik al jaren een horloge in DEZE. prijsklasse wil…
  3. Ik het meer als een toch redelijk duur sieraad zie en niet als een functioneel ding! Anders kanik hem ook wel bij de hema of evt… xenox halen.

Hebben julie tips? Ik heb al mooie titoni horloges gezien van deze prijsklasse. Mooie TISSOT ook van slechts 500 maar dit is echt beneden mijn prijs. Tuurlijk heb je meerdere prijsklasse hierin maar wil íets. exclusievers!!!

Verder zou ik graag een merk kiezen dat niet elke keer afgeprijsd wordt. Daar zou ik uiteraard vreselijk van balen…

Graag jullie expertise!
Rob

Longines Conquest Heritage iets? Ik heb zelf de LE versie, de gewone past in je budget. Is wel een 35mm dus erg klassiek formaat.

http://www.boumanonline.nl/longines-heritage/nl/product/1793/

Hey Monaco,

Thanx voor je berichtje!
Mooi horloge trouwens! Ik zoek alleen specifiek iets met een zilveren/goudkleurige band/kast dus compleet zilver en of goud kleurig. Dit is trouwens wel een erg mooii horloge! Weet je toevallig of titoni wat is??? Of is dat erg ‘‘goedkoop’’ maar duur verkocht in NL??? En daalt het in waarde??? Die webshop ziet d’r wel goed uit trouwens!

Thanx

bij de “eisen” staal/goud, metalen band, klassiek, waardevast en €700,- tot €900,-… hoorde ik achter in mijn hoofd een stemmetje… TissoT…

760,-

Veel klassieker dan dit vind je ze niet… :slight_smile:

Mooi! Hoeveel kan zoiets hooguit kelderen qua prijs?

Ga je het weer doorverkopen of wil je niet bij je vrienden “voor l*l staan” met een horloge van “slechts 500 euro” in de aanbieding?

Haha ja ik vond het ook al raar om te lezen, heel mooi horloge maar helaas, onder budget… Meestal is het andersom!

Neen, maar voor mij is een horloge een leuk sieraad(persoonlijk)
Vind het prettiger om een horloge te kopen met een beetje prijskaartje als dat ik
het niet doe… Overigens wilt het niet zeggen dat een mooie tissot van 400 euro niet mooi kan zijn! Maar ik zou ook niet graag 'n 2e hands kopen voor 150 euro terwijl ie in de winkel 800 euro is!!! Mag dan nog in nieuwstaat zijnn maar de waarde is voor mij persoonlijk belangrijk niet voor anderen :-ppp Immers koop je maar eens in de zoveel jaren een leuke horloge! Kleding is mode-onderhevig. Ik houd daar niet zo van… Ik draag dan ook wat ik zelf fijn vindt en lekke vind zitten. Geen dure Armani jas die volgend seizoen weer vernieuwd moet worden…

Welkom hier!! Ik vermoed dat je over een jaartje anders denkt over deze aspecten. Eenmaal hier aanbeland en regelmatig aan het lezen, zou het kunnen zijn dat er een mystiek, maar bovenal zeer besmettelijk virus overspringt; het horloge-virus:)o

Dus lijkt het mij idd zo gek nog niet om bij jouw aanschaf ook de inruilwaarde te checken:D:D

Ik snap er niks van… kijk naar wat je mooi vind daarna kijk je naar de prijs, is hij te duur dan zoek je verder, valt hij binnen het budget, dan koop je hem.

floris Schreef:

Ik snap er niks van… kijk naar wat je mooi vind
daarna kijk je naar de prijs, is hij te duur dan
zoek je verder, valt hij binnen het budget, dan
koop je hem.

+1

Dus ook al is 'ie supermooi en ben je er helemaal weg van maar kost 'ie “maar” €500,- dan hoef je 'm niet.
Riekt meer naar stoer doen dan naar “sieraden” liefhebber :frowning:

+1

Ik zou een klokje zoeken dat meer kost dan je budget en dan kijken of hij ergens in de aanbieding is :wink:

[i]robsel Schreef:

Immers koop je maar eens in de zoveel jaren

een leuke horloge!.. [/i]

Denk dat veel mensen hier op dit forum het daar mee oneens zijn.

Welkom Rob!!!

Titoni is een gaaf merk!!! De Airmaster in “goud” (goudkleurige PVD coating) of bi-color lijkt me net iets voor jou!!! Horloges zijn vaak geen goede investering, daar kun je beter niet op blindstaren!!!

Succes!!!

“Immers koop je maar eens in de zoveel jaren een leuke horloge”

Dan zit je op dit forum vereerd… De meeste hier kopen toch wel regelmatig een leuk horloge, zegmaar maandelijks ofzo.

Maargoed, eigen keus, ik zou me persoonlijk niet zo’n zorgen maken over dat stukje onder budget want voor 500 euro heb je nog een goed horloge. Dat je niet omlaag wil naar 100 ofzo, nou valt wat voor te zeggen want dan kan de kwaliteit een stuk minder zijn. Maar voor 500 heb je nog een goed horloge hoor, voor 700 is hij niet per definitie beter ofzo.
Maar dat is my cup of tea.

Ik heb nog 25000 euro gespaard dus een rolex van maar 10000 mag het echt niet zijn…

dat weet ik wel zeker

bij sommige merken (Tissot, Longines) is natuurlijk de stap van 400 naar 600/700 soms wel net het verschil tussen quartz en een automaat (of een betere automaat)