Next level horlogemaatjes

Over smaak valt te twisten maar wel een paar leuke die je niet zo vaak tegen komt.

2 likes

Deel twee.

En drieā€¦

Het probleem met The producer Micheal is dat hij de nare neiging heeft zijn horloges the customizen met diamanten, hij vaak maar een half idee heeft van waar hij over praat en nou weet ik dat er over smaak niet te twisten valt, maar volgens mij kunnen we het erover eens zijn dat deze man een hele slechte smaak heeft.

Ach iedereen beleeft zijn hobby anders. De een flippert de ander kan niets wegdoen. Obsceen vind ik wel wat overdreven. Als ik zoveel geld had was ik misschien nog wel erger geweest.:grinning::grin:

Goh. Ben ik niet zo zeker van. Heb al zijn filmpjes over horloges gezien en hij weet wel degelijk wat er speelt in de markt. Ik denk dat hij de enige engelstalige is die ik ooit JLC correct heb zien uitspreken :joy:

Maar hij heeft nu eenmaal de financiƫle luxe om ook voor gekke dingen te gaan.

Ik vind zijn filmpjes vermakelijk. Al zou ik in deze direct voor de collectie van Kevin O leary gaan. Zonder de rode straps

1 like

Het valt mij op dat hij vaak niet de correcte benaming voor bepaalde dingen weet. Kijk even naar het filmpje over zijn eigen collectie en je snapt misschien wat ik bedoel. Tevens moet het bij hem altind groot en bling zijn.

Jezus, wat is die speknek irritant. Producer Michael is beter te hebben dan die kwal.