Neyra

Vandaag kwamen we ineens op elkaars pad,
Fijne koop kunnen sluiten met een fijn ontvangst. Goede ervaring dus! Top.
Omega Seamaster 300m 2018.

1 like

@Neyra heeft mijn Omega 1171 overgenomen en ik kan enkel positief zijn: vriendelijk contact, geen geneuzel, snelle betaling en alles is in goed vertrouwen afgehandeld. Zeker een aanrader :+1:t3:.

1 like

Een horloge gekocht bij @Neyra, alles snel en probleemloos verlopen…AANRADER!

1 like

Miltat overgenomen van @Neyra snelle deal en snelle verzending. Miltat zoals omschreven, aanrader dus.

1 like

Snelle deal met @Neyra als verkoper en dat ging van een leien dakje. Aanrader dus :+1:

1 like

Vandaag een horloge opgepikt waar ik al lang naar op zoek was, de Tudor BB36. 60 minuten nadat zijn verkooptopic geplaatst was, was de deal eigenlijk rond. Super vlotte en aangename communicatie, prima transactie met @Neyra.

1 like

Gisteren bij @Neyra een Rolex explorer opgehaald. Horloge in de beschreven staat ontvangen en een leuk gesprek gehad over de hobby. Top gozer, zou er zo weer zaken mee doen :slight_smile:

1 like

Een paar horlogebanden overgenomen van @Neyra. Snelle reactie en verzending!

1 like

Al binnen een paar mails over en weer was een deal snel beklonken! Een kwestie van minuten.

Ik ben nu de nieuwe eigenaar van een horloge dat ik dus van @Neyra heb overgenomen.

Soepele, vriendelijke en vlotte communicatie wat tot de snelle deal heeft geleid.

Binnen een paar dagen (het was immers weekend) had ik het horloge, dat zich in meer dan goede staat bevindt, reeds in bezit.

Alhier één en al positieve ervaring!

1 like

Bandje overgenomen van @Neyra, gisteren overeengekomen vandaag al in huis.

1 like

Gisteren een horloge gekocht by @Neyra, een zeer goede ervaring.

Hij nam de tijd, wist veel over horloges te vertellen, prijs was goed en het horloge was in hele nette staat.

Super blij mee, zeker een aanrader!

1 like

Afgelopen week een horloge verkocht aan Neyra. Leuk gesprek gehad, netjes afgehandeld en was goed voorbereid door een raboscanner mee te nemen :star_struck:

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @Neyra. Toevallig hadden we elkaar al een keer ontmoet tijdens een GTG, dus het was al vertrouwd. Neyra komt z’n afspraken na, stuurt snel op en alles helemaal in orde. Betrouwbaar lid om zaken mee te doen. :ok_hand:

2 likes

Vandaag de prachtige Zenith EP Manufacture Edition overgenomen van @Neyra. Het contact verliep prettig en betrouwbaar, met als kers op de appelmoes een leuk gesprek onder het genot van koffie van Van der Valk. Die gratis koffie kan ik natuurlijk niet beloven, maar ik zou echt verbaasd zijn als iemand andere ervaringen heeft met Neyra!

3 likes