Nick says: don't get into watches

niet doen

3 likes

idd niet doen, ik zie niks.

Hij klinkt als krypke (volgens mij) van the big bang theory…

2 likes

5 sec. weer weggeklikt.

2 likes

Hahahaha, ja echt het eerste wat bij me binnenschoot; Barry Kripke!:rofl:

1 like

De man heeft grosso modo gelijk. En dat ie als een Jood uit New York/Jersey klinkt is alleen maar een bonus. Leuke video, van de Kripke.

Do not get into watches. Ik zal het onthouden. :slight_smile:

2 likes

Hyper??? Nee toch :joy::joy::joy::joy: Wel erg leuk!! Die handjes!

Een vriend van mij filmde zichzelf ooit in Noorwegen tijdens een midzomernacht. Na een uur lange bloemlezing te hebben gegeven over hoe mooi Noorwegen was, eindigde hij met de woorden “Noorwegen, zo mooi, het maakt je volledig sprakeloos” :joy::joy:

3 likes

voor ons helaas al te laat. Misschien kan @anon50762135EV een vervolg maken, how to quit watches.

2 likes

Ik hield het er wel 10 vol, maar die irritant wapperende vingers deden mij op de knop drukken.

Hij heeft wel een punt :rofl:
Januari 2017: 1 horloge in bezit
Mei 2017: account aangemaakt op HF
Januari 2018: teller staat op 10 + 2 incoming.

5 likes

Als je die lijn voortzet, heb je in 2025 je eigen Rikketik

2 likes

Haha, wie weet! Of eerder: in 2019 een tafeltje reserveren :wink:

Ha ha, rationeel gezien hij heeft helemaal gelijk. Inmiddels zou ik een “pols-service” moeten inhuren om al mijn horloges draagtijd te geven :blush:

1 like

idem

Mee eens.

Hij heeft meerdere punten. Hoe kan het zijn dat er horloges van onder de 100 Euro gemaakt worden die op een of andere manier robuuster (water, schokken) zijn dan horloges van 10K+?

Ubergevoelige rommel produceren onder het mom van kunst, het is me nog steeds een raadsel hoe ze er mee weg komen. En waarom er zo’n groot publiek voor is.

Kortom: Ik begin de strategie van Rolex nog eens te waarderen. @HanDavinci kwam gisteren nog met een mooie reclame uit de jaren 40-50: Op de berg heb je geen horlogemaker nodig, wij hebben 'm solide voor je gebouwd, of zo.

2 likes

Hoe kom jij bij de jaren 40-50? :roll_eyes:

]

6 likes

Au

1 like

Ik dacht dat jij dat zei. :slight_smile: Ik had een paar pils op, en kan daar op mijn leeftijd niet zo goed mee omgaan. :slight_smile:

EDIT: Trouwens, doe mij er een voor 180 dollar.

2 likes

Kijk, echte mannen hebben geen 40+ mm nodig :sunglasses:

4 likes