NickW ๐Ÿ‘

Casio horloge met geluidsopname mogelijkheid van Nick overgenomen.
Hij is vlotter met reageren dan ik (want druk) maar het was een soepele en prima transactie. Kortom aanrader. (tu)

Horloge gekocht van Nick, erg snel verstuurd en goed ingepakt!

Ook ik heb een heldere, snelle en makkelijke communicatie met Nick mogen ervaren. Prima forumlid!

supertransactie! dikke duim! alles goed en snel behandeld!

Nick heeft afgelopen week een horloge bij mij gekocht. Goede communicatie, geld zeer snel overgemaakt, kortom top!

Mooie unieke band gekocht van Nick. Supersnel geregeld, daarna zorgvuldig en snel verzonden. Dito communicatie. Band was zoals beschreven.

Prima deal, bedankt Nick (tu)

Mooi HMT Jawan horloge geladen van Nick,
allemaal vlot verlopen en het klokje was
precies als Nick in de specs had omschreven :}
vlot afgehandeld / netjes ingepakt / duidelijke communicatie (tu)

thanx !

Gerard.

NickW als koper: aanrader!

gr, HJR

@NickW als koper/ruiler; top. Goede communicatie, netjes bezorgd.

Weer twee horloges overrgenomen van NickW, perfecte zaken man! Vaker doen dus :slight_smile: :slight_smile:

Band gekocht van Nick, goede ervaring.

Horloge over genomen van Nick, zeer snelle reactie en fijne transactie.

Super snel geleverd, prima deal en idem prima verkoper.

Ik heb ondertussen 6 horloges van hem gekocht (in twee partijen) en het was allemaal zoals beschreven en vlot verstuurd. Top :thumbsup:!

Top gegaan, Nick bedankt

Leuk horloge van hem gekocht. Prima open communicatie en snelle afhandeling.
Zoals je mag verwachten. Top!

Nogmaals fijne zaken gedaan met Nick :thumbsup:

Goed zaken doen en vooral snel met Nick! Horloge overgenomen, binnen een dag verzonden met track&trace. Eenmaal bij aankomst netjes verpakt en horloge was precies als beschreven! Aanrader :smiley:

Gr Max

Een mooie Raketa van Nick overgenomen. Vlotte afhandeling en precies als beschreven. Top! :thumbsup:

Prachtig zakhorloge van @nickw overgenomen. Zeer goed verpakt en snel verzonden. Top!