NielsJ

Vorige week heb ik een horloge overgenomen van @NielsJ.
Sympathieke kerel en reageert snel. Het horloge en de bijbehorende zaken waren zeer netjes en precies zoals omschreven. Persoonlijke overdracht was snel geregeld. Aanrader dus!

1 like

Een horloge gekocht van Niels @Nielsj. Heel vlotte transactie, en aangename communicatie. Er zat een leuk briefje bij het horloge en als verrassing nog 2 extra bandjes. Super gedaan! Bedankt Niels!

1 like

Prachtige Explorer I van Niels overgenomen. Communicatie via PB verliep heel snel en correct. Hij was eerlijk over de ā€˜volgorde’ van bieden en hield mij actief op de hoogte toen een potentiĆ«le koper afhaakte. We konden makkelijk en snel een afspraak maken voor de overdracht. De set was geheel compleet en zag er als nieuw uit. Hij vertelde enthousiast over de Explorer en wees me op details die ik zelf niet bedacht zou hebben. De deal was snel beklonken. Onder het genot van koffie/thee hebben we nog over horloges en het forum gekletst. Ik heb Niels ervaren als een sympatieke, eerlijke en betrouwbare man die zijn afspraken nakomt. Ik heb mede daarom een heel goed gevoel over gehouden aan de overname. Ik ben erg blij met mijn nieuwe aanwinst en beveel Niels van harte aan!

2 likes

Vandaag na lange tijd weer eens met Niels zaken gedaan. Wederom een zeer goede ervaring. Alles zoals afgesproken en nog ff lekker gebabbeld.

Oftewel, een aanrader :+1:t3:

1 like