nielsrr

Een prima ervaring met @nielsrr die mij mijn eerst Horlogeforum-deal opleverde. Vlotte communicatie, enorm snel verzonden en prima verpakt. Gelukje, het horloge bleek in het echt nog mooier te zijn dan op de foto’s. Al met al, geen op of aanmerkingen, Niels is een fijne verkoper :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @nielsrr . Vlotte, leuke communicatie en waardering voor zijn onderhandelingsvaardigheden :joy:veel plezier met je Seiko :+1::+1:

1 like

Moonswatch gekocht van Niels @nielsrr . Snelle communicatie en deal. Would recommend.

Dank voor de koffie.

1 like

Vandaag een horloge gekocht van Niels. Goede duidelijke communicatie vooraf - en gezellig even bijgekletst over onze hobby bij het ophalen. Zeer blij met de aankoop en de afhandeling, aanrader!

1 like

Bandje van @nielsrr overgenomen. Fijn en vlotte communicatie, alles gewoon perfect. Dank!

1 like

Uitstekende ervaring met Niels! Ik heb twee Horus bandjes van hem gekocht. Het ging super soepel en ik ben heel blij ermee. Alles werd ook super snel verzonden. Dankjewel!

1 like

Ik heb een bandje overgenomen van @nielsrr en dat was een goede ervaring. Scherpe prijs en nette verzending! Aanrader.

1 like

Ik heb twee bandjes van Niels @nielsrr overgenomen. Prettig contact en bandjes snel en goed ingepakt ontvangen. Graag tot een volgende keer!:+1:

1 like

Ik was met @nielsrr even in gesprek over de kwaliteit van Artem Strap. Al langer stond dit bandje in mijn vizier. Niels bood mij een van zijn Artem Strap aan. “Het is echter wel met grijze stichting”, zei hij.
“Echter”??? Dat was het bandje wat ik had uitgekozen! Als je denkt dat het niet mooier kan, jawel… ik kreeg een super scherpe prijs. Na de betaling kreeg ik vijf minuten later bericht dat die al onderweg was!
Wat een snelle en mooie deal!

Vijf :star: :star: :star: :star: :star: voor Niels! Nogmaals heel erg bedankt! Ik ben er ontzettend blij mee!

1 like

Een mooie Artem strap overgenomen van Niels (@nielsrr) onder het genot van koffie en een leuk gesprek. Een aanrader dus. Dank voor de gezelligheid Niels!

1 like

Een horloge gekocht van @nielsrr . Vlotte afhandeling, snelle communicatie én verzending. Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @nielsrr. Snelle verzending, horloge zoals omschreven.

Super.

:sunglasses:

Artem band gekocht. Fijne communicatie, goede prijs en snelle verzending! Aanrader!