Niet cool, maar wel mooi! [Chronoswiss]

Zo! Da’s wel heel huidig! Gaaf, die retrogade dag.

1 like

In een woord: prachtig! Houden, nooit verkopen als eerste eigenaar zijnde, zou ik zeggen.

1 like

Mooi horloge. :ok_hand: Heb een Timemaster gehad, maar intussen helaas verkocht. Vind het er sinds de overname alleen niet echt op vooruit gegaan qua horloge ontwerpen. Doe mij de oude generatie horloges maar…

1 like

Ja wat is voor he, het is maar een beetje wie je het vraagt :slight_smile: Maar ik vind het een prachtig exemplaar, vind de kast ook wel bijzonder, mooi die ‘kartel’ rand onder en boven… Grappig om hem op een jeans band te zien, geeft inderdaad een sportievere uitstraling… al blijf ik wel fan van croco hoor :slight_smile:

1 like

Mooi horloge!
Bij mij staat al heel lang een Regulateur op het verlanglijstje. Op de één of andere manier is het er nog niet van gekomen, leuk dat je een topic over Chronoswiss gemaakt hebt, wie weet…

1 like

Chronoswiss. Vroeger was deze samen met de Heuer Targa Florio wel echt een droomcombo… prachtig horloge en mooi dat je er één hebt.

1 like

Heel mooi :ok_hand: nu weet ik waar de Almirante Navigante zijn inspiratie vandaan heeft.

1 like