Niet een horloge maar een Horloge-Draaibank!

Hallo liefhebbers / Knutselaars,

WAT IS ONDERSTAAND OBJECT NU EIGENLIJK WAARD?

In mijn garage heb reeds enige jaren onderstaande Horloge-Draaibank ongebruikt staan. Naar mijn mening verdient deze een grondige reiniging en enige sleutelwerk aan het kleine motortje. Voor de aandrijving dient een nieuwe grote O-Ring geregeld te worden.

Ik heb dit machientje aan een van de forumleden (hij die dit is, ziet de foto’s voor het eerste) toegezegd te verkopen. Echter zou ik willen weten welke prijs een liefhebber er voor over heeft. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben. Maar afgaande op de horloge-scores hier en daar wordt er ook niet een hoofdprijs voor horloges betaald. Dus wat dat betreft verwacht ik een normale realistische schatting.

Ik hoor graag,

Hier en daar een beetje roestig maar alles is gangbaar incl. het drie-klauwtje!.

Incl. is ook een nieuwe beitelhouder met 10 nwe beiteltjes.

Is een Emco Unimat draaibank voor hobbyisten, dus geen echte horlogemakersdraaibank. Worden reglmatig aangeboden op de Rikketik voor ong 200 à 300 euro afhankelijk van het toebehoren en de staat.
Deze is wel erg gesteld.

Hallo ,bij deze heb ik op het forum gelezen dat u een ’ horloge draaibank heeft wat eigenlijk geen horlogedraaibankje is volgen een ander forumlid
U zei dat U het waarschijnlijk kon verkopen aan een ander forumlid, mocht dit niet doorgaan ,wilt mij dan een berichtje sturen,misschien komen wij er dan wel uit.
Vr gr
Rudi
r.carabain@gmail.com

Wow…een nieuw record!!! 10 jaar na dato :slight_smile:

1 like

Tjeetje,zie ik nu ook, (met bril,hi hi) wel een beetje jammer dat ze zoiets dan 10 jaar laten staan ,sorry

1 like