Ik werd laatst ook naar Rotterdam gelokt voor een horloge dat ik te koop had.
Ik zou me in een portiek van een flatgebouw moeten melden.
Heb de koper gemeld dat ik bij McD wilde afspreken. Daar ging hij niet op in.
Heb hem toen gemeld dat ik dan met aan een risicovolle situatie aangepaste begeleiding en uitrusting zou arriveren.
Niets meer vernomen van de koper.
Zou een interessante confrontatie zijn geworden.
āVerkoop van horloge via Markplaats eindigt in wild-west tafereelā
Of het hysterisch roepen dat Rotterdam zo gevaarlijk is.
Mag wel, als je gaat tennissen.
Toen ik een horloge ging ophalen in Rotterdam Zuid had ik al uit voorzorg niks bij me, geen telefoon portomonee alleen wat cash voor het horloge.
Volkskrant ⦠populisme, grote autoās, hoger opgeleiden⦠bah,
Wat een onzinnig artikel, aha ik zie het de Volkskrantā¦
Ja dat was een gezellige middag met die gepantserde A8 en die vier herdershonden, dat weet ik nog wel.
U leest zelf welke krant?
Goh, maakt wel een hoop los zegā¦
Gelukkig stond de politie al klaar in een busje bij de flat er naast
Ipv schimmige plekken gewoon afspreken voor het politie bureau. Dan moeten ze wel ballen hebben om daar een rip te doen En ben je meteen in de buurt voor de aangifte hahaha
Ik heb zelf in veel Utrechtse wijken gewoond zoals Overvecht, Kanaleneiland, Zuilen en Kanaalstraat. Stuk voor stuk multikul paradijzen, barstenvol met gezellig rochelende kansenparels. Kortom, een wijk waar elke PvdA-er zich thuis zou voelen.
Iedere ervaringsdeskundige die er anders over denkt, wordt hier op HF voor halve racist uitgemaakt.
Dit topic lijkt ook snel die kant op te gaan met beschrijven van die fijne wijken in Rotjeknor.
Ik vond het al zoān leuk gebaar dat jullie die puppyās hadden meegenomen toen jullie aanbelden.
Gewoon uit beleefde interesse. Ik durf wel een gokje te wagen, ik vermoed de krant van koppenlezend Nederland.
Is er beveiliging op de komende HF meeting?
Alles behalve het Parool, prima afleiding tijdens de rustige periodes op mijn werk
Mwoa ik probeer tegen beter weten in enige nuance aan te brengen in het Multipla bashen. Vanuit het perspectief van vernieuwende vormgeving is het nog steeds een ijkpunt, en is niet voor niets opgenomen in de vaste collectie van het MOMA.
Je mag het een lelijk ontwerp vinden maar het is weldegelijk een goed ontwerp. Mooi of lelijk is volslagen arbitrair en persoonlijk, goed of slecht is objectief vast te stellen aan de hand van functiecriteria.
ah, ik zat op een ander spoor