Niet iemand van hier, hoop ik?

1 like

De daders of slachtoffer?

3 likes

Koper berooft verkoper bij Marktplaatsdeal

Een deal via Marktplaats is in Rotterdam-Feijenoord op een beroving uitgelopen. Twee mannen hadden aan de Persoonshaven een afspraak gemaakt. Het ging om de verkoop van horloges, zegt de politie.

Toen de verkoper arriveerde, werd hij beroofd door de potentiële koper. Die ging ervandoor met niet alleen de horloges van de man, maar ook met zijn telefoon en auto.

De verkoper raakte voor zover bekend niet gewond bij de beroving in Rotterdam.

ah dan is @Logie in elk geval geen slachtoffer, dat is weer een geruststelling

tenzij de berover een rood-witte stok en een golden retriever bij zich had

7 likes

Gezien jouw blik ben ik benieuwd…

21 likes

Multipla… Wauw…

2 likes

Waarom je in een haven of in een industrieel gebied zou afspreken is mij ook een raadsel. Liever bij een station, in het centrum, …

Niettemin enorm klote. Mensen moeten van andermans spul af blijven! Hopelijk was het een leasebak en was het (dure?) horloge verzekerd.

1 like

2 likes

Que?

Jeroen is in het buitenland dus lijkt mij sterk dit keer…

Omdat het dan niet ‘jouw’ auto is. Maar wellicht komt diefstal alsnog op je eigen dak terecht qua kosten, voor zover de verzekering niet vergoedt?

Veel straten in Rotterdam zijn oude havens of vernoemd naar havens. Ik woonde vroeger midden in het centrum aan de Scheepmakershaven, om de hoek van de Wijnhaven. Geen industrie te bekennen daar.

Echter, ligt de Persoonshaven in een van de oranje of rode delen van Rotterdam, zodra het AD de criminaliteitsmonitor weer uitbrengt. Gewoon een woonwijk, maar niet een beste buurt

De Persoonshaven is gewoon een straat in een woonwijk (geen chique woonwijk, maar niet iedereen kan in Hillegersberg wonen).

Het vervelende van criminaliteit is dat het ons allemaal kan gebeuren.
Kan heel traumatisch zijn dus … mocht het iemand van hier zijn, heel veel sterkte.
En mocht je in een Multipla rijden: ook heel veel sterkte.

25 likes

Dat begrijp ik, maar dat vind nogal kort door de bocht.

Eigen risico van €135.

Niks aan het handje. De taxi naar huis is duurder :joy:

1 like
1 like

Wat een hoop bullshit in 1 artikel gegoten…

2 likes

Oh, dat elkaar napraten, zoals bij deze fiat, zie je nogal eens. Kuddegedrag. Net als het niet mogen dragen van witte sokken. Op dit forum herken ik het in het praten over quartz.

6 likes