Ach ja, die gebroken nachten mis ik niet. Gelukkig zijn die van mij inmiddels wat ouder en griep heb ik ook alweer achter de rug. Jij en de kleine in ieder geval beterschap!
Gebroken nachten zijn zwaar. Ik probeerde altijd toch zoveel mogelijk te genieten van een kleintje in mijn armen. Zijn achteraf toch heel bijzondere momenten. In staat zijn tot het brengen van rust en vrede bij de kleine man.
keelpijn niet maar een kriebel in de keel wel
neus vast niet maar een lopende neus wel,
daar heb ik dan wel weer mee te maken, en dan ga ook ik maar uit bed, kwestie om de wederhelft niet wakker te maken
in de mancave is het nu te koud (garage) dus verschans ik me maar in de relaxzetel en doe daar maar een oogje dicht
maar als je zo afgeleid wordt door zo’n mooi kwartet kan ik geloven dat je geen oog meer dicht doet
het zijn werkelijk zeer mooie horloges en zitten in een even mooie display
geniet ervan
Mooi kwartet! En hou vol daar! Wij zijn weer een tijdje uit de gebroken nachten. Dat went heel snel, kan ik je zeggen zo nu en dan is het nog steeds wel eens nachtbraken. Dan geldt wat @RobinH zegt
Ergens vanaf volgende maand mogen we weer opnieuw als nr 2 zich meldt.
Wat een lieve Pappas allemaal hier op HF. Mijn kinderen hebben nu zelf kinderen en nu hoor ik deze geluiden ook weer. Snotterig en huilerig, etc… . Maar toch ook de mooiste tijd van je leven. Achteraf dan…