Niet mooi wel erg geinig ...(nieuwe aanwinst)

zoals dit topic al genoemd is zal ik niet gaan beweren dat dit nu zo’n heel mooi horloge is…maar ik zag hem en wilde hem meteen hebben.
Super geinig, dit was 1 van de horloges die werd gedragen op mijn middelbare school …ik had zelf een andere maar dat model krijg ik niet gevonden.
deze casio’s worden nog gewoon nieuw verkocht en zijn erg licht…de maat valt nog helemaal niet tegen en de bandverstelling was ook weer helemaal vertrouwd.

bedenk hierbij dat dit stukje nostalgie inclusief verzenden nog geen €50,- kost …
de foto’s :

gr joost

Leuk hoor. Niks mis met nostalgische aankopen. Ik zou zoiets ook meteen kopen als ik hem als scholier had gedragen.

Mijn beste,

Joost, prachtig zo’n herinnering uit vervlogen dagen, zo’n stukje nostalgie.
Herinneringen zijn immers ‘de wijnkelders van de geest‘.
En deze zullen de komende dagen veelvuldig betreden worden.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

thnx, en mooi gesproken :wink:

ik heb deze ook gehad:

maar ik krijg hem helaas niet meer nieuw gevonden…en de gebruikte die ik wel vond waren iets te veel gebruikt …

als iemand 1 als deze heeft liggen of te koop weet dan hoor ik dat natuurlijk graag

Idd een leuk stukje jeugdsentiment,

Je moet er wel voor doorgeleerd hebben om hem te kunnen bedienen;)

Tsja erg mooi is hij niet maar een stukje nostalgie is natuurlijk nooit weg! Zo zoek ik nog steeds de flikflak die ik vroeger ooit had…

Gaaf! Dit is inderdaad een leuk stukje nostalgie! :slight_smile:

Deze wilde ik vroeger graag hebben! brings back memories :slight_smile:

Veel plezier ermee,

Martin

Leuk ding(tu), al ben ik iets te oud om hierbij ‘jeugdsentiment’ te voelen:)

Niet mooi ?
Wél mooi verdorie ! En harstikke handig !
Nu heden ten dage zit dat allemaal in je gsm, maar toen…was dat een wonder van technisch vernuft ! (tu)

dan koop jij toch hett eerste zakhologe wat je kreeg als kind.
Of was het een draagbare zonnenwijzer.
:+

Nou ja… zo oud ben ik nu ook weer niet:D

en bovendien… Stonehenge is nu niet bepaald ‘draagbaar’:D:D:D

Ahhhh… Vroegah…

Ik moet er ook nog ergens ongeveer zo eentje hebben liggen. Toen State of the Art, nu te dragen als een statement naar lang vervlogen tijden.

…toen de beestn nog sproakn’ :smiley:

( Is me plat Nederlands al een beetje goed ? :wink: )

Niet slecht voor een Belg:) (toch?)

nostalgie…ik had ook een Casio(ongeveer 1978 denk ik), alleen zonder rekenmachine.
veel plezier er mee.

groet,
Arno.