Niet Nederlands geleverd

Misschien een domme vraag maar ben hier een leek in.
Ik heb interesse in een Rolex Date Just, aangeboden via M.P.
Het horloge is niet Nederlands geleverd maar aangekocht in Dubai, heeft dit veel invloed op de prijs?
Vast bedankt voor de reactie’s

1 like

Ik pak de popcorn alvast.

6 likes

Als je deze vraag stelt, moet je niets op MP kopen, en al helemaal geen Rolex

5 likes

Hoeveel vraagt die ervoor?

1500 ofzo?

Ik denk niet dat dit effect heeft. Heb meerdere uit vreemde verre landen gehad en kreeg er dezelfde prijs voor als wanneer ze EU waren geleverd. Staat is alles en doos/papieren zeker bij de modernere van belang. Zitten die er bij een moderne Rolex niet bij dan zou ik weglopen.

Marktplaats is inderdaad niet de beste plek om een Rolex te kopen, al zit echt lang niet iedereen op ons forum. Uitkijken is dus het advies. Kijk ook hoe lang iemand al op MP zit!

1 like

Zegt weinig, accounts worden verkocht/gehackt etc. Telefoonnummer checken, adres, naam etc. Dan nog heel voorzichtig (evt bij een officiële dealer laten controleren)

1 like

Toch niet deze topper he :thinking:

Nee het is een Date Just van 2014 met de wit gouden bezel en hij heeft al een bod van 5500.-

Of zit zelf lekker te bieden met 2 of 3 accounts…

Das vlakbij :sunglasses:

Hij wilt er 5850.- voor hebben, wat voor mij toch iets teveel is want de vrouw wilt niet mee denken.

Dat is de Rolex die ik bedoel.

Voor mij zou het niet uitmaken waar de klok vandaan komt en zeker niet als het een blijver is.
Maar als je wilt flipperen zijn er sommige die om deze reden afhaken :thinking:

Het word mijn eerste Rolex en wil ook een Date Just dus het word een blijvertje

Ja, dat dacht ik ook toen ik 4 maanden geleden m’n eerste Rolex kocht…

Inmiddels ben ik 4 Rolexen verder en is de eerste vorige week alweer verkocht dus…

Denk eerst goed na is mijn advies.

Grt. Marco

6 likes

Volleedig eensch.

1 like

Dank voor je goede raad maar wil al sinds geruime tijd een Date Just hebben en het is nu binnen bereik dus weet haast wel zeker dat het een blijvertje word.
Ik heb het zelfde met mijn Speedmaster heb hem al vier jaar maar draag hem nog steeds met plezier.

3 likes

Geweldig! :yum:

2 likes

Haast wel zeker, bijna wel zeker, klinkt goed maar is niet zeker. Let er op dat je niet aan jezelf probeert te verkopen dat je dit wel MOET doen. Dat dit de kans en de enige kans is. Misschien klopt het horloge of de verkoper niet. Hoeft niet maar blijf opletten en ga niet te snel. Een farce terugdraaien is vervelender dan het afwachten van het goede moment.

2 likes

De vrouw wil niet meedenken…?

Spreuk van de dag:
“Je kunt beter om vergiffenis vragen dan om toestemming”.
:joy:

1 like