Niet nieuw hier... maar wel even netjes voorstellen.

Mijn naam is Robin ik ben 35 jaar (getrouwd en 2 kinderen) en ik woon in Gelderland. Ik ben een tijd geleden lid geworden van dit leuke forum omdat ik onderdelen zocht voor een Seiko SKX031. Nadat ik de onderdelen had ontvangen ben ik uit interesse blijven plakken en heb de ene topic na de andere topic vol verwondering zitten lezen en bekijken.

De liefde voor horloges is op mij overgedragen door mijn vader. In de loop der jaren heb ik wat leuke horloges verzameld maar ik heb nu eindelijk ontdekt waar mijn passie ligt en dat zijn vintage horloges!

Na mijn Seiko SKX031, Ebel Classic 1216149 en mijn Bulova Super Seville 36mm wilde ik een horloge die aan de volgende eisen moest voldoen: Daily te dragen zijn, vintage en subtiel (omdat ik niet van die grote polsen heb).

De reden dat ik mij nu voorstel is omdat ik gisteren het genoegen had om @Frans53 te ontmoeten omdat ik mijn eerste gouden horloge zou overnemen die voldeed aan een aantal van mijn eisen. Dit is raar maar waar heellll anders gelopen dan dat ik had verwacht. Ik mocht een kijkje nemen in zijn horlogedoos tijdens een kop koffie en dat was smullen!! De ene mooie vintage Omega na de andere (buiten de andere prachtige merken om) en vol enthousiasme vertelde hij mij verhalen achter een aantal horloges. Ik had de gouden Chronograph Suisse nog in mijn handen en opeens lag daar een horloge waar ik direct verliefd op was, het horloge wat Frans mij gelukkig gunde om over te nemen… Mijn Omega Constellation Calender Cal. 504!!! Wat ben ik trots op deze klok. Zo trots dat ik eindelijk de stap maak om mij voor te stellen en foto’s te plaatsen.

bedankt voor het lezen van mijn introductie en tot ziens op het forum!
Hieronder staan een aantal foto’s van een aantal van mijn horloges.
Sorry voor de wat simpele en slecht belichte foto’s.

82 likes

Welkom Robin!:+1:

1 like

Hij is goed terecht gekomen :wink:
Leuke verzameling heb je al, ben bang dat het nog wel wat meer gaat worden als je Schoonhoven eenmaal achter de rug hebt :wink:

7 likes

Welkom bij de club Robin.

1 like

Welkom op het forum Robin!!

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom! Toffe collectie heb je :ok_hand:

1 like

Mooie verzameling, geniet ervan !

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:, nette collectie hoor.

1 like

Welkom op het horlogeforum, veel lees en kijkplezier hier.
Die omega is wel heel mooi, goede keuze.!!:watch:

1 like

Welkom op HF Robin. Veel plezier op je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Van harte welkom Robin, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :slightly_smiling_face:

Je laat daar mooie horloges zien en je ervaring met forumlid @Frans53 is heel inspirerend om te lezen.

Geniet van je nieuwe aanwinst! En nog heel veel plezier gewenst op het forum! :+1:

2 likes

Robin ,welkom op dit leuke forum :smile:een mooi verhaal zeg …kom je bij @Frans53 op bezoek om je gouden horloge te halen ,en dan …flits zie je het horloge dat je raakt en mee kunt nemen …proficiat met deze Omega :ok_hand:

2 likes

Bedankt allen voor jullie warme welkom. Ik vind het fijn dat ik deelgenoot mag zijn van dit fijne forum.

1 like

welkom. Allemaal leuke en behulpzame mensen hier. Altijd koffie, soms zelfs wat er bij. Helemaal tof.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Alsnog…

28595333

… en heel veel plezier van je nieuw verworven Connie!

1 like

Welkom! Mooie collectie, en zeer mooie nieuwe aanwinst!!
Veel plezier ermee! :four_leaf_clover:

1 like