Niet op de Quote 500 lijst, wel zo eruit zien

Misschien net zoals sommigen hier, heb ik ( net ) niet de Quote 500 lijst van rijkste Nederlanders gehaald.
Maar gelukkig kan ik wel uitzien als een lid van dit lijst met de onderstaande horloge.

Ik citeer: “dankzij dit horloge zou men zomaar kunnen denken dat u in de Quote 500 hoort!”

Ik zelf vind hem te groot.

2 likes

Je kan ook je eigen Quote 500 maken. :joy:

4 likes

Ter relativering.

11 likes

Tjonge jonge wat een triestigheid toch weer… Muppets! :sweat_smile::joy:

2 likes

Over smaak valt niet te twisten :wink:
Over meningen verkondigd als waarheden wel :relaxed:

1 like

Ik denk dat je de meeste kans maakt op de Quote 500 als je je geld niet aan onzin uitgeeft…

Oh en een succesvol bedrijf starten (en/of verkopen) helpt ook :stuck_out_tongue:

4 likes

Niets moois aan dat horloge. zou ik toch op een ander manier proberen :sweat_smile:

1 like

Vervang " in de quote 500" door “tot de verwaande voetbalprofi’s”

1 like

Ik ken nog wel 4/5 mensen die qua vermogen in de Quote zouden horen maar dat lekker onder de radar houden. De Quote is ongewenste aandacht voor hen.

Ze hebben wel 1 ding gemeen. Ze dragen ook geen Hublot :rofl:

3 likes

Jup, de Quote is vooral voor mensen die het willen laten zien.
Er zijn er meer dan genoeg die hun vermogen verstopt hebben voor de Quote.

3 likes

Peter Gillis?:grin:

De top 40/50 kan het niet verstoppen. Die zijn te bekend geworden in de loop der jaren en hun vermogen is te publiek tot ontwikkeling gekomen. Maar daaronder zijn er in NL nog tientallen/honderden die niet bekend zijn.

Die ken ik gelukkig niet :wink: Maar die zou wel een Hublot kunnen dragen :slight_smile:

1 like

FTFY :wink:

Hoe sommige mensen zich voelen ja als ze een horloge dragen pff :joy: ben gek op horloges maar ie niet zo dat ik er door ga denken dat je rijk bent​:joy:

Niet protserig, maar gewoon

Ik ga wel voor de Quote 404.

Bv’s verstoppen voor de Quote is niet zo moeilijk. BV’s verstoppen voor de staat, dat werkt niet.

Maar idd, die zijn er ook zat. :joy::+1:

2 likes

gelimiteerd tot 200 stuks

:thinking:

Maar, nee, wat een treurigheid zeg die Quote500

Gewoon zorgen dus dat de BV groot genoeg is dat er afspraken met de belastingdienst gemaakt kunnen worden over hoe en wat er precies betaald gaat worden.

Dan moet je denken aan maatje Shell enzo.