Niet overal zijn de aftersales in orde

Ik vind deze discussie van een bedenkelijk niveau.(TD)(TD)

Iemand heeft een probleem met een artikel dat gekocht is, als reactie wordt zwaar geweld gebruikt.
Het maakt dan in mijn ogen niet uit of de klant gelijk heeft of niet, ik vind het meer voor Neanderthalers om dan te denken dat je je gelijk kunt halen met een knuppel.

Diep triest zoals jullie op dit artikel reageren.

vouwfietser Schreef:

Ik vind deze discussie van een bedenkelijk
niveau.(TD)(TD)

Iemand heeft een probleem met een artikel dat
gekocht is, als reactie wordt zwaar geweld
gebruikt.
Het maakt dan in mijn ogen niet uit of de klant
gelijk heeft of niet, ik vind het meer voor
Neanderthalers om dan te denken dat je je gelijk
kunt halen met een knuppel.

Diep triest zoals jullie op dit artikel reageren.

Ik denk dat de intentie van meerdere berichten meer is: hoe dom kun je zijn om in een ver land met kennelijk enige bombarie te gaan reclameren als een klokje van 23 Euro niet waterdicht blijkt te zijn. Begrijpend lezen is ook een kunst.

In Turkije weet je gewoon dat je alleen in een "dichte"winkel moet kopen.
Horloges alleen bij een echte juwelier. Er staat ook niet in het artikel om wat voor horloge het gaat. Was het een zogenaamd merkhorloge of een merkloos horloge. Voor dat geld weet je dat je in Turkije geen echt horloge koopt.
Er staat ook niet bij hoe de man zijn ongenoegen uitte, maar als je je hele gezin meeneemt daarvoor ben je ook al niet helemaal goed bezig. De reactie is zeker niet goed te praten, maar hoe heeft de man zich zelf gedragen?

Te weinig informatie om een echte mening te kunnen geven, behalve dat het eindresultaat te ver gaat.

te zijn. Begrijpend lezen is ook een kunst.

Begrijpend lezen toegepast: Deze nep politieagent heeft vast wel een NEP horloge gekocht, mooi dat hij in elkaar is geslagen :smiley: