Niet overal zijn de aftersales in orde

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3490923/2013/08/12/Nederlander-mishandeld-in-Turkije-na-klacht-over-horloge.dhtml

Te gek voor woorden

Sorry voor de titel aftershave moet aftersales zijn

Ik denk dat het Turkse recht nog krommer is dan het Nederlandse, zeker als het als Nederlander tegen een Turk is.

Ik had het vanochtend al gezien ja, maar afgezien dat ik het een bizar verhaal vind, en ook “lichtelijk verbaasd” naar het einde heb gelezen vind ik ook wel dat elk verhaal twee kanten heeft.
Beetje moeilijk te beoordelen aangezien wij (of ik in ieder geval) er niet zijn bijgeweest.
Hoe heeft die beste man zelf gereageerd, we kennen allemaal “dat soort” mensen die soms in onze (of in mijn) ogen vaak onredelijk kunnen reageren…
Neemt niet weg dat het ongekend is dat zoiets kan en mag gebeuren mja…
Nogmaals… We kennen niet het hele verhaal.

Mijn opinie dan…

Pieter.

Als je denkt dat een (hoogst waarschijnlijk) nepper van 23 Euro ook echt waterdicht is ben je zelf ook een dombo, agent of niet.

Het ging er meer om dat je voor 23 euro Total-los geslagen kunt worden

ach,

van die enkele keren dat er een krantenartikel was over iets waar ik bij betrokken was, of verstand van had, zat de krant er meer naast dan erbij.

Ik geloof standaard niet wat ik in een krant lees.

Man, wat een ruk verhaal (TD)

44magnum Schreef:

Het ging er meer om dat je voor 23 euro Total-los
geslagen kunt worden

Ik ken mensen die doen het voor minder als je het leuk vind om total loss gelagen te worden. :smiley:

Vind het ook een dubieus verhaal en denk ook dat het om een nep horloge ging.

Echt shocking.

Nephorloge waarschijnlijk, maar dat een agent dit koopt is wellicht erger. Wat me ook verbaasd is dat de agent zo in elkaar te slaan is, de politie zou wat meer aandacht aan zelfverdediging moeten schenken, zeker in NL met die fopstraffen.

In het verleden heb ik een paar jaar Krav Maga gedaan, daar zaten ook beveiligers en personeel van de PI uit Vught op. Die zitten tussen levenslanggestraften die niets te verliezen hebben.

Maar goed, het stuk is daar onduidelijk over. Wellicht heeft die vent de verkoper met een schoen geslagen, worden ze nogal pissig over.

Welke spellingscontrole maakt er steeds aftershaves van aftersales?
Nou ja, ook de aftershaves zullen daar net zo nep zijn als een duiker van 23 euro.
Ik zou toch wel het hele verhaal willen horen.

ben ool benieuwd naar t hele verhaal. want lijkt me n wat excessieve reactie op iemand die komt reclameren.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

  1. Volgens dit kwaliteitsartikel betreft het surveillanten, dus geen agenten.
  2. Wie zegt dat het om een nep horloge gaat?

Komkommertijd.

Bert1 Schreef:

  1. Volgens dit kwaliteitsartikel betreft het
    surveillanten, dus geen agenten.
  2. Wie zegt dat het om een nep horloge gaat?

Komkommertijd.

Maakt in het geheel eigenlijk weinig uit. Als je een horloge van 23 Euro koopt lijkt het niet logisch om alle tekst die erop staat mbt de waterdichtheid te geloven. Agent of surveillant, nepper of goedkope prul. Dat je daarvoor niet zomaar in elkaar geramd mag worden als je reclameert lijkt me duidelijk.

hcptdg Schreef:

Dat je daarvoor niet
zomaar in elkaar geramd mag worden als je
reclameert lijkt me duidelijk.

Lijkt mij ook duidelijk. Het gaat mij om de interpretaties die als waarheid worden weergegeven.

Tja, gaan reclameren (met 6 personen tegelijk) over een horloge van € 24,00 wat niet waterdicht zou zijn…
Misschien voelde de winkelier zich wel bedreigd?
Domme vent die Hagenees, gewoon je verlies nemen voor dat luttele bedrag.

Nederlandse kranten zijn helaas niet vaak te betrappen op objectiviteit… zelfs het AD niet… wat er van het hele verhaal waar is?.. Talloze mannen?.. waar komen die ineens vandaan?.. en wat hebben ze met die horlogeverkoper te maken?..

een honkbalknuppel in een winkel… ja… dat kan ik me wel voorstellen… er was ooit een kiosk in Rotterdam… aan het zuidplein… geen overvaller die 't in zijn hoofd haalde die zaak te beroven… de eigenaresse sloeg je daar ook met een honkbalknuppel de tent uit als je om de inhoud van de kas vroeg… geluk… het ziekenhuis is daar om de hoek…

als je vriendelijk verzoekt om je geld terug te krijgen omdat het geleverde artikel niet voldoet aan de eisen die je conform de specificaties zou mogen stellen… dan moeten ze niet moeilijk doen lijkt me… gaan ze dan wel meppen…tja… bad luck… en dan heb je wel een grond voor een aangifte tegen die zaak…

of je je kan verdedigen?.. ik denk niet dat dat veel uitmaakt… of je nu krav maga of zwarte band "Stokkiefoetsie"hebt… mijn grootvader zaliger zei altijd… de eerste klap is een daalder waard… als je out of the blue een honkbalknuppel in je nek krijgt… dan helpt daar geen zwarte band Aikido tegen…

de eerste klap is een daalder waard… ik heb in mijn middelbare schooltijd ook wel wat conflicten met vervelende klasgenoten op die manier beslecht… niet dat ik zo’n vechtersbaas was… maar als het erop aankwam… één goeie ros… en het is KLAAR… doe je niets meer aan… niet verstandig ook…hou je kalm, play dead… voor 24 pleuro?.. ga ik me op vakantie niet druk om maken…

marnix.moed Schreef:

ben ool benieuwd naar t hele verhaal. want lijkt
me n wat excessieve reactie op iemand die komt
reclameren.

hmmm… nu ik zo weer kijk. topic tiel is weer wat zacht uitgedrukt :+