Deze nieuwe lijn is toch wel erg lekker!
Wij zien het NA topic wel verschijnen!
Wat moet dat kosten?
5k
Hmmm, ik vind het steeds minder worden die AT. Elke keer wanneer Omega hem vernieuwd wordt hij een beetje minder mooi.
Ook mooi maar voor mii weer iets te eenvoudig.
Gelukkig maar, anders lopen we allemaal met hetzelfde horloge.
Jammer dat Omega bezig is uniformiteit aan te brengen in de stalen horlogebanden.
Zie ook de 1957 Trilogy Limited Edition, 3 verschillende horloges met dezelfde band.
Ook de Aqua Terra heeft er aan moeten gelovenā¦
Agree. Net als met de planet ocean
Mooi, maar zit dat stukje staal bij de rubberen band nu vast aan de kast?
Zonde, verder weinig op aan te merken!
Dat dacht ik eerst ook. Maar op de Omega website staan ze ook met leren en stalen banden, dat toont meteen al een stuk beter. Die rubberen banden vind ik echt niets.
Ik versmaad 'm toch, if you donāt mind. 
Vind hem een beetje op een swatch lijkenā¦
Zoals ook bij Rolex vaak vind ik dat steeds vaker klasse moet wijken voor opvallendheid of āblingā. Een āklatserā moet het zijn. Ik ben meer van de ingetogen school geloof ik en vind het heel jammer dat merken hun ontwerpen vooral lijken te baseren op de smaak van de gemiddelde rijke Chinees (no offense).
Mijn beste,
Omega op zijn mooist!!
Man man man, wat een schoonheid aan horlogerie!!
En voor straks: āBuona Notteā en morgen gezond weer op!! 

Orologio Signaturis Temporis.
Sorry ik lijk duidelijk in de minderheid maar ik vind ze er niet mooier op geworden.
Deze zijn niet slechtā¦
⦠maar de rest; nee niet aan mij besteed.
Voor dat geld veel liever een Explorer of OP.
Yes, nog een topic over de nieuwe AT!
Ik weet niet of dat gaat lukken. Een Explorer kost list 6k, een OP 5250. De huidige AT is (betrouwbaar) grijs al te krijgen vanaf 3.5 en nieuwe schijnt iets goedkoper uit te vallen. De grijze prijzen voor de Rolexen liggen flink hoger.
@tompj vind je hem zoals @Bauhaus laat zien ook āblingā?
De bovenste met blauwe dial en stalen band is erg fraai en met een rubberen band voor ee afwisseling.
Dan hou je waarschijnlijk ook niet van mijn sokken 
Ik kan ze van harte aanbevelen. Leuk bedrijf, goede kwaliteit en lekker fris.