Niet van deze wereld?

Forumleden,

In mijn zoektocht naar horlogegereedschap kom ik wel eens wat vreemde prijzen tegen. Zo sprak ik deze week met iemand die zijn 30 jaar oude horlogegereedschap te koop aanbied. Hieronder een aantal tangen, glasverwijderaar, wat oliegevertjes, borsteltjes, wat hamertjes en nog wat klein spul.

Dit zag er best leuk uit, dus ik dacht mijn geluk eens te kunne beproeven. Na het nodig contact bleek de beste man €1200,- voor een 4 tal lades te willen hebben. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt, maar dit is mij toch iets te gortig. Of zie ik wat over het hoofd?

Goed gereedschap is kostbaar…

Daar ben ik het volledig mee eens, maar als ik de prijzen vergelijk met andere aanbieders kom ik uit op ongeveer een 150-200 per la:S

Misschien als aanvulling op zijn pensioen?

Tja, misschien is de prijs wel reeël. Je kunt moeilijk een beeld vormen als je niet weet waar het precies om gaat.

“Hieronder een aantal tangen, glasverwijderaar, wat oliegevertjes, borsteltjes, wat hamertjes en nog wat klein spul”. En de rest dan? De genoemde artikelen nemen een klein gedeelte van een lade in…

ticothijs82 Schreef:

Tja, misschien is de prijs wel reeël. Je kunt
moeilijk een beeld vormen als je niet weet waar
het precies om gaat.

“Hieronder een aantal tangen, glasverwijderaar,
wat oliegevertjes, borsteltjes, wat hamertjes en
nog wat klein spul”. En de rest dan? De genoemde
artikelen nemen een klein gedeelte van een lade
in…

Ik snap wat jullie bedoelen. Ik zou via PB een aantal foto`s door kunnen sturen. Maar als je het mij vraagt is het aardig aan de prijs.

gezien je opsomming lijkt het me redelijk aan de prijs…afhankelijk van merk ect.
Daarnaast gaat het meeste gereedschap naar de hand van de gebruiker staan met name tangen zou ik liever nieuw kopen.