Vanavond gaat om 2.00 uur de zomertijd in en moeten wij allemaal onze horloges en klokken weer een uur vooruit zetten. Dat wordt een uurtje minder slapen.
Gelukkig nog maar 2 quartz-horloges.
Maar dan nog een stuk of 10 tijdaangevers her en der…
Maar 1 automaat in gebruik nu, de rest staat stil…
Nog wel wat apparaten met een klok erin vooruit zetten
Damm…
Heb je al een uur minder, ben je ook nog de nodige tijd kwijt aan het op tijd zetten!
Mijn 6 Casio horloges doen het zelf. Ook mijn wekker (Casio), keukenklok (Seiko) en huiskamerklok (TTD) hoef ik niet bij te ztten. De Seiko horloges, Poljot, Slava en Wostok heb ik wél werk aan.
Hahaha, succes
Als ik zo laat nog wakker ben zal ik eens naar de wijzers van mijn Radio Controlled G shocks en klokken kijken, nog nooit gezien eigenlijk.
Ik had het niet geweten mocht ik dit topic niet gezien hebben! Laat mijn wekker op het oude uur staan, hopelijk denken mijn kids hetzelfde
Ik hoef het niet meer, heb het verleden jaar namelijk al gedaan.
Yeah, lekker. Morgen tot +/_ 20:00 licht.
Elf.
IK HAAT ZOMERTIJD
Voormijn gevoel zo de tijd juist achteruit moeten gaan. Stomme korte winterdagen & veel te lange zomerdagen. Onmenselijk. En dat stomme horloges bijzetten
Ik heb iets gedaan wat ik nog niet eerder gedaan heb. Een zooi rc’s erbij gehaald en er even voor gaan zitten.
Nou, d’r gebeurde amper een drol. Alleen m’n GPS verzette de tijd, maar ik vermoed dat dit voorgeprogrammeerd Was. Alle rc’s hadden zoals verwacht geen bereik…
Zit ik rustig naar muziek te luisteren, stopt de server ermee. Om 2 uur sloeg het ding op zomertijd, terwijl de power-off op 02:30 staat. Wat een ellende
Oh wacht… Crap te laat voor de video
De 2 lineage, gw7900b en de citizen hebben een sync te pakken!
1 citizen ligt in de brandkast en kon niet meedoen. Maar liefst 5 rc klokjes hadden echter niet door dat t zomertijd is. Tsk Tsk Tsk…
Bij mij Had de tijdklok juist niet door dat ie uit moest
Zucht, weer een halve dag werk…
Nu, inzake mijn polshorloges heb ik een tussenoplossing gevonden: ik laat ongeveer de helft op zomertijd staan en de andere helft op wintertijd.
Dikke klokken (letterlijk dan laat ik op zomertijd staan, want dan draag ik toch vaak overhemden met korte mouwen.
Allez, ik zal er straks maar aan beginnen…
Op de onderste rij verspringen een paar casio’s direct in het begin van het filmpje.
Rond de 4 minuten verspringt de tweede batch.
En rond de 5 minuten de laatste paar
De derde van links, bovenste rij beweegt alleen de kleine wijzer.
Ik heb mijn AWG-M100B-1AER zien switchen, wijzers gekoppeld, ging wel snel, in ca 5 seconden. 6 minuten sinctijd echter, raam op het zuidwesten.
De 5610 heeft tijdens ontvangst een blanco scherm, de digi’s in de video niet.