Niet vergeten: zondag Rikketik

Zondag is het dus weer Rikketik beurs in Houten.

MIsschien is het wel leuk om een minimeeting te houden. Ik weet niet wie er allemaal komen, maar het lijkt me wel aardig.

Een uur of 1 in het restaurant??? Zal mn Baume en Mercier pet opzetten, dan herkennen jullie me wel :wink:

Volgens mij was er al zoiets afgesproken bij de stand van Nivelacuso.

Hij zou een bord neerzetten en elke 2 uur kan je daar samenkomen, weet niet of dit nog steeds doorgaat?

Het was toch ook elk heel uur bij de stand van nivelacuso? Als ik me niet vergis een eerder draadje. Vooralsnog ziek te bed maar ik zet alles op alles!

Yaffle

Hoe graag ik ook wil, ik kan echt niet. S’morgen eerst naar de kerk, daarna op de koffie bij wat mensen (wat ik ook voor geen goud zou willen missen).

Dus helaas. Maar allemaal een fijne dag en veel koopjes toegewenst. :smiley:

Zou goed kunnen hoor. Wist het niet van Nivelacuso.
Hoe kunnen we zijn stand dan herkennen???

Helaas… had het leuk gevonden eindelijk eens wat forummers te ontmoeten maar heb een ander -sportief- activiteitje… Volgende keer graag!

Onze stand is volgens laatste berichten vlak bij de coffee corner. Exacte lokatie volgt nog.
Ik zal een aanduidingsbordje neerzetten met de tekst

MEETING POINT


EN

Wie maar wil kan elk heel uur terecht bij onze stand. (Synchronise your watches…)
Kunnen we elkaar ontmoeten, (en kunnen jullie tevens mijn te verkopen horloges bekijken :wink: )

Een vast punt om elkaar op vaste tijden te kunnen ontmoeten lijkt me gemakkelijker dan op goed geluk in het restaurant komen, en dan maar kijken of er medeforummers zijn. Vanuit onze stand kunnen jullie natuurlijk alsnog gezamenlijk naar het restaurant of wat anders afspreken

Ik heb er nu al zin in…

Hans Mennink

Ik kom heel vroeg. 9 uur, ik hoop dat ik er in mag, ik ben geen lid. Blijf ook maar heel kort.

Meer info: auto / bus / trein

http://www.derikketik.nl/

Uurwerken beurs te Houten

Zondag 29 januari 2006

Euretco Expocenter te Houten. Meidoornkade aan de A27, afslag 29 Houten. (vrij en bewaakt parkeren).

Aanvang 10.00 uur

U vindt op deze beurs alles wat te maken heeft met uurwerken en aanverwante zaken: van polshorloges tot torenuurwerken. Ook horlogemakers-gereedschap, onderdelen en boeken maken deel uit van het gebodene.
De Rikketik. Verzamelaars van mechanische uurwerken is met een stand aanwezig om de bezoeker met raad en daad terzijde te staan.

Toegangsprijs: € 4.00, lid/abonnee € 2,00
Er is gratis vervoer vanaf achterkant NS-station Houten
(Utrecht-Geldermalsen vv; busje met Rikketik-schild)

Staan ook foto’s vd vorige beurs, daar word ik niet vrolijk van…
Ga wel ff kijken, maar dat duurd niet zo lang denk ik.

Ik heb wat gereedschap nodig.
Denk dat ik er vroeg ben (09 uur) en ook weer vroeg wegga (Uiterlijk 11 uur).
Zal wel even de stand van Hans checken !

Om het in jargon te houden.

Toe hoe laat is de rikketik open?

Ik wil een oog loep kopen of een optivisor.
Tenminste als dit soort artikelen worden verkocht.
Als dit soort artikeln er niet zijn wil iemand dit plaatsen dan ga ik niet.

Of heeft iemand een oogloep over?

Ik hou mij aanbevolen.

als je de hal binnenkomt staat rechts meestal van de Kraats; vaak heeft hij wel loepjes en zo bij zich; handig is die uitvoering die je op je bril kan klemmen en wegscharnieren.


Om nou alleen voor zo’n loepje naar Houten te rijden is ook wat, kan je 'm niet beter bestellen bij hobbyklok of www.uhrenwerkzeug.com??
Groet,
Paul

Ik woon vlak bij Houten dus geen probleem.

Bedankt.

Ik kom zeker even langs.
Samen met een vriend en we zijn allebei ernstig toe aan een nieuw horloge.
Dus dat kan gezellig worden.

Ad