Niet zo handig

Dat http://www.telegraaf.nl/prive/2109384/Charlize_Theron_aangeklaagd.html?p=29,1 was dus niet zo handig van deze, in mijn ogen, mooie dame.

13 Miljoen is natuurlijk wel weer wat veel van het goede :smiley: maar aan de andere kant, je sluit zo’n contract niet voor niets.

Maar het moet natuurlijk wel matchen met je outfit, misschien stond de Dior wel beter… :slight_smile:

Zo lang ze de string van haar sponsor maar droeg…

er kan natuurlijk sowieso niets matchen van Raymond Weil…

en dat lelijke spul steekt idd gigantisch af bij deze mooie actrice ! 2 miljoen,…,daar ga je toch niet voor met RW lopen :wink:

ik doe het voor minder lopen met een Weil. zo een straf is het niet.

Roger Schreef:

ik doe het voor minder lopen met een Weil. zo een
straf is het niet.

ik doe het ook voor minder dan 2 miljoen, lopen met charleze :smiley:

en dan niet alleen lopen… doe ik het ook voor :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ach op deze manier heeft Raymond Weil weer een hoop gratis publiciteit…! En misschien nog geld toe…

Ik vind die ambasadeurs toch onzin, zie ik echt het nut niet van, worden de horloges alleen maar duurder van.

floris, ‘wij’ enthousiastelingen zijn maar een klein deel van de markt. Dat wordt nog wel eens vergeten in ons enthousiasme… De bulk (dús de winst) van de merkenverkoop gaat toch naar mensen die kopen voor het merk, ongeacht uurwerk of historie, maar mét achting voor het imago en de sterren die ermee lopen.

Heb mogen aanschouwen hoe een elf-jarige met een base-ball-petje van pappie een Breitling chrono met stalen band mocht uitzoeken bij een gerenommeerd dealer. De verkoopster keek er niet eens raar van op (goed van haar, want ik moest moeite doen niet in te grijpen!)…

Ben het met u/je eens.

Wil nog toevoegen dat het artikel bevestigt alleen mijn idee dat de discussies zoals “wat voor horloge draagt die en die…” helemaal zinloos zijn. Een acteur/actrice is feitelijk door een horlogemerk gekocht en draagt niet wat hij/zij leuk vindt, maar wat hem/haar door de betalende opgedragen wordt.

Groet,
Alex