Niet zo NA: Een klein jaar oriëntatie op onderwaardering.

Mooi geschreven Jaco!

Als ik op het forum een Orient tegen kom krijg ik er altijd een goed gevoel bij. Ik heb een oude Orient automaat gehad en eigenlijk vond ik het achteraf jammer dat ik hem heb weg gedaan.

Dat er Orient en Orient Star bestaat, realiseer ik nu pas na het lezen van jou “NA”.

Jouw drie Stars zijn prachtig, vooral de Orient Star Contemporary Date 75th-Anniversary Limited Edition vind ik erg mooi!

Het logo van Orient Star is ingetogen, hoewel ik het opgelegde logo van m’n oude Orient automaat ondanks de kritieken juist fraai vond.

Veel plezier met jouw 3 sterren👍🏻

1 like

Die bruine parelmoer wijzerplaat is echt prachtig. Een zeer mooi horloge.:metal:t4:

1 like

Lekker bezig met het binnenhalen van die Limiteds. Van harte en geniet er van. 3x :grin:

1 like

Een mooi artikel en een prachtig trio :boom:

1 like

Prachtige horloges, groeten van de Classic.

3 likes

Mooie horloges! Zijn het echte maanfases of is het een dag/nacht complicatie?

1 like

Leuk en vind de PR prachtig.
Maar dan op
Hun duikers.

1 like

Gefeliciteerd :+1: Heel mooi setje :ok_hand:

1 like

Bedankt voor het delen van jouw niet-zo-NA. Mooi geschreven over een paar schitterende horloges.

1 like

Zekers. Bij beide horloges een echte maanfase (ze hebben hetzelfde uurwerk). Wel met dien verstande dat het uurwerk een “standaard”-omloop van 29,5 dagen betreft. Zoals gebruikelijk.
Dus geen precisie-maanfase met een omloop van 29,53 dagen.

Helemaal gelezen en de conclusie is dat het goed , interessant en leesbaar epistel is geworden Jaco. Mooi trio en de laatste zou mijn favoriet zijn. Gefeliciteerd met het herontdekken van Oriënt

1 like

Mooie horloges en bedankt voor het verhaal.

1 like