Niets meer kunnen vinden wat je echt wil hebben

Mijn God, een Tudor “pauper” vinden en vervolgens met dit aan komen zetten… :flushed:

(Is ook maar een mening hè)

6 likes

Hebben we het wel over dezelfde auto…

And feel free to show yours…:grin:

1 like

:rofl:

Tja het blijft een ‘wannabe Rolex’ niet waar :rofl:

Tsja, met alle respect voor de modificaties aan de Honda, het is niet mijn type auto.

Ik prefereer naturally aspirated en leuke cilinderinhoud.
Voorkeur voor oude auto’s btw.

Mijn daily is 36 jr oud. Vrouwen prefereer ik dan weer jonger dan mijn auto :sunglasses:
Met horloges doe ik niet moeilijk. Nieuw, vintage of gewoonweg antiek. Allemaal welkom in de collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, mijn auto is het ook niet.

Zou er een markt zijn voor Subaru Impreza’s? Dat waren ook van die enorme aso auto’s…

Nou vraag ik me af hoe je mij rubriceert als ik met mijn voiture met van voor naar achter open RVS custom uitlaat (géén katalysator dus) voor kom rijden.

De hele wijk weet in elk geval wanneer “Bernard has left the building”.

Subaru Impreza’s heb ik enkelen van gehad .
Ook van 280pk tot 500pk… was echt wel leuk rijden zolang het heel bleef :slight_smile:

1 like

Een aantal bijbaan collega’s van mij had ze… ik heb zeker die blauwe met gouwe velgen altijd afgrijselijk gevonden.

Ongetwijfeld aso. Maar goed, auto’s interesseren mij niet zo heel veel. Ik rijd nu een golfje omdat die in de pool over was en ik er korting op kreeg :rofl:

Dit soort type auto’s worden ‘youngtimers’ genoemd en waren voorheen ook niet erg populair, maar dat niet meer zo, Japanners stijgen rap in prijs tegen woordig.

De mijne is 27 jaar oud en verzekerd als youngtimer op taxatierapport en heeft een respectabele waarde

1 like

Mijn auto klinkt als een standaard auto, omdat het een turbo is, is het uitlaatgeluid zowizo stil, het meeste geluid komt nog van het inlaatfilter als er vol gas gegeven word, maar ook dat is meer dan onopvallend, daarom ook een ‘sleeper’.

1 like

Ehm …nee kan ik me niets bij voorstellen. Maar hoop wel dat die dag ooit komt😁

2 likes

Oef.

Was je beter af door 20 jaar geleden een Porsche Turbo te kopen :sweat_smile:

Ik weet het. Zakelijk rij ik een Daimler Century V12 youngtimer :wink: Mooie regeling.

De andere auto is speelgoed, gekregen van mijn vader 3 mnd. voor zijn overlijden (ik had 't ding weer rijdend gemaakt na jaren en jaren in opslag).

Die is trouwens ook ex 7:960 BW verzekerd.

1 like

Zeker, alleen om dan in 1 keer 80K af te tikken , d’as thuis ’ onverkoopbaar’.

En de hobby bestaat ook uit hebben bouwen, ontwikkelen en samenstellen, elke verbetering geeft plezier, de reis is minstens zo leuk als de eindbestemming.

Met een Porsche turbo ben je dan zo’n beetje in 1 keer klaar

Zeker aan oude Porsches is héél veel te modificeren en te verbeteren. 30-40% vermogenstoename en toename in trekkracht is mogelijk bij sommige modellen - naturally aspirated that is.

Bij turbomodellen kan nog veel meer vermogenswinst behaald worden.

30 tot 40% vermogenswinst n.a.?!

Dat is wel uniek hoor, mijn Japanner had n.a. 160 pk en daar is na alle mods 40 pk bijgekomen bij 9000 rpm, dat is 25% en dat is echt veel voor een n.a. motor

Turbo is eigenlijk altijd erg makkelijk om winst te behalen, maar n.a. is ‘the real deal’, maar extreem kostbaar

Droom Porsches zijn de GT RS’en! :sunglasses:

1 like

En dan toch maar weer Fliegers vergaren :grimacing: :sunglasses:

1 like

Laag fliegers… :wink:

1 like