Nieuw: 24 mm NATO banden - retweet en win! (forumsponsoraktie)

Sinds vandaag is de (toch al zo grote) collectie Dievas NATO horlogebanden van http://Horlogebanden.com uitgebreid met 10 modellen in 24 millimeter! Deze banden zijn ook nog eens langer, zodat ze ook om de extra grote pols passen.
Om dit te vieren zijn we een retweet aktie gestart op Twitter. Als je ons volgt (@horloges) en deze tweet: http://twitter.com/#!/horloges/status/145818329087606784 retweet, maak je kans op twee gratis NATO banden naar keuze (alle kleuren, maten en gespen). Deze twitteraktie loopt maar één dag, morgenavond wordt per tweet de winnaar bekend gemaakt!

Wij danken u voor het meedoen!

Dit is een tijdelijk commercieel bericht van Horlogebanden.com, toegestaan vanwege het sponsoren van het forum.

Allang gedaan joh :slight_smile:
Altijd leuk, de kans iets te winnen.

Voor kans op gratis bandjes…:wink:
Bij deze ge-retweet (juiste spelling?:D)

Met vriendelijke groet,

Herman

Net geretweet! (patricktwettert)

Toevallig een 20 minuten geleden een lichtblauwe 22" nato bij je besteld voor mijn “nieuwe” Omega MKIII. Ben erg benieuwd hoe dat er uit gaat zien.

Als het goed is, is het de kleur van de chrono.

De aktie loopt tot 20 uur vanavond. Retweet en volg, dan blijf je in de toekomst gelijk op de hoogte van akties, nieuwe voorraden en ander nieuws. En we volgen terug :wink:

geretweeted (tu)

Nog 38 minuten tot deelname einde!!

Max Kool! Gefeliciteerd Max, geef de twee NATO banden van je keuze even aan ons door per PB, dan heb je ze overmorgen in huis!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen en graag tot de volgende keer! Volg ons via Twitter via @horloges voor nieuwe acties, kortingen en nieuwe voorraden.

Max Kool Schreef:

geretweeted (tu)

Max,

Gefeliciteerd :slight_smile:

Met vriendelijke groet,

Herman

Goh wat leuk, dankuwelzeerbeleefd! (tu)

(Ik stuur een PB)

Helaas, het is niet gelukt om mij aan het twitteren te krijgen(:smiley:
Max van harte gefeliciteerd

Max gefeliciteerd.