Nieuw aanschaf Rolex Sub

Goede avond forum leden,
Ik heb een klein vraagje. Na het aanschaffen van een Oris GBR3. Wil ik graag een nieuwe Rolex kopen. Nu zie ik vaak een list prijs op de officiële site van somige rolex dealers. Gelden deze prijzen nog of zijn ze ook daar nu duurder? Had namelijk een paar advertenties gezien op duitse websites waar ze zomaar een paar K duurder zijn. Komt dit nu gewoon omdat mensen denken er een extra vakantie mee te kunnen verdienen of komt het omdat de prijzen gewoom gestegen zijn. En de prijzen op de sites niet meer kloppen? Veel van jullie zullen hier een antwoord op weten. Maar ik als Noob niet. Zou super blij zijn als 1 iemand me hier even een antwoord op kan geven.

Alvast bedankt

De prijzen van dealers staan min of meer vast. Mocht je een zeer gewild (stalen) model willen hebben dan zullen zij je waarschijnlijk niet kunnen of willen helpen. Ze hebben/krijgen ze gewoon niet. Wachtlijsten zijn vaak minder effectief als je geen vaste of bekende klant bent. :sweat_smile: de Niet dealers kunnen vragen wat ze willen en doen dat ook.Indien je geld genoeg hebt en geen geduld dan is dat de oplossing.

3 likes

Super , bedankt HorlogeOpa. Dat was het antwoord waar ik naar zocht. Meer hoef ik niet te weten. Deze mag op slot.

5 likes

Ik hoop alleen de je niet DE Gordon bent, want die heeft al genoeg Rolexen :joy::+1:

Haha nee gelukkig niet.

1 like

Eigenlijk komt alles ook hier weer neer op het economisch principe van vraag en aanbod en prijsvorming.

Je kan uitgaan van de prijzen op site. Deze zullen tot op de euro kloppen. Prijzen zijn al een tijdje niet verhoogt overigens :zipper_mouth_face:
Dus kijk niet raar op als ze eind dit jaar weer eens opgeschroefd worden.

1 like

Ahaaaa, dan weet ik nu ook gelijk voor wélke verslaving hij behandeld moet worden. (Net zoals de meesten hier :scream:)

1 like