Nieuw aanwinst: Avalanche Extreme Regulator

Gisteren gekocht:

Avalanche Extreme Regulator

Reference AL-650LBBB5AE4

Movement
Caliber AL-650
Alternances 18,000 / h
Jewels 17
Winding Manual
Power reserve 42 h
Features Hours, minutes, seconds

Case
Materials Stainless steel
Glass Sapphire glass
Water-resistant 10 bars
Diameter 48 mm
Height 12 mm
Strap or bracelet width 28/18 mm

48 mm is groot, maar de dial is maar 39 mm en lijkt daardoor niet zo gigantisch op mijn smalle polsen. het staat echt prima.

Gefeliciteerd! Mooi horloge!

Laat eens een wristshot zien…

Mooi! Maar wel erg groot (voor een vintage liefhebber zoals ik :D)

Gave klok (tu)!!!
Zeker een mooie.
Ben ook erg benieuwd hoe 'ie om je pols staat?

Erg fraai. Heb zelf de zwarte nog even in bezit gehad. Hij lijkt inderdaad veel kleiner om de pols en dat was voor mij eigenlijk de reden om hem weer van de hand (of pols) te doen.
Veel plezier ermee.
Jur

Mijn beste,

Van harte gefeliciteerd met dit meesterlijke horloge .
Een prachtig design, gedistingeerd met een kloeke uitstraling, mede bepaald door het krachtige formaat.
De kleurstelling van mat goud met zwarte wijzerplaat en witte signatuur met rode accenten geeft een rustig overzicht om bij deze ‘Regulator’ naast de bewonderende look, ook nog gewoon de tijd te kunnen aflezen.
Klasse hoor!! Veel plezier er verder mee. (tu)

Orologio Signaturis Temporis

van harte gefeliciteerd met deze strakke en sportieve klok.

Helemaal geen verkeerde klok, al zou ik zelf problemen hebben met die diameter van 48 mm. Dat vind ik toch wel erg groot.
Wellicht kun je eens een wristshot posten.

Hallo Wilco,

Gefeliciteerd met dit horloge. Hoewel ik meestal de moderne horloges niet zo erg mooi vind, vind ik dit wel een prachtige verschijning. Veel draag- en kijkplezier.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd Tom, ik had 'm bij de Bijenkorf zien liggen en hij ziet er inderdaad erg mooi uit. Een andere kleinere rosevergulden variant die alleen de tijd aan gaf was ook erg mooi.

Ik vind het een mooi horloge en als je de juiste actie afwacht nog redelijk te betalen ook.

@Coen

Ik schuif de felicitaties door naar Wilco, het is zijn aanwinst;).

Groeten, Tom.

prachtig staat ook hoog op mijn wishlist hoop dat er erg mee in je nopjes bent veel luister enklok plezier