Nieuw aanwinst: Costro Wien Chrono

Vandaag nieuwe aanwinst binnengekomen…. Ik had dit merk al een tijdje in beeld, maar werd extra geattendeerd door een post in het hoofdstukje “minder bekende merken”. Toen er wat serieuzer werk van gemaakt en via internet een gebruikt, maar vrijwel nieuw exemplaar.

Vandaag binnengekomen dus, de Costro Wien Chrono. Voorzien van een valjoux 7750 met dagaanduiding in het Duits.

Carbon wijzerplaat, waar een soort van “diepte” in lijkt te zitten. Uiteraard saffierglas, geschroefde bodem en een kroon met eigen gezicht. Alles voelt degelijk aan en draagt fijn.

Heldere wijzerplaat met gele wijzers voor de chrono.

Afmetingen zijn 45mm en 15mm dik. Lugs zijn 22mm. Zit leren band om met vouwsluiting met logo op sluiting. Al met al een dikke jongen.

Al met al ben ik er blij mee!! Uiteraard de foto’s zodat jullie het zelf kunnen beoordelen.

Prachtige klok. (tu)
Met een Valjoux 7750 er in zit het meestal wel goed.
Veel plezier met de nieuwe aanwinst.
Groet, Chris.

Mooie klok met mooie wijzers, mis de glazen achterkant.

Veel kijkplezier.

Groet
Herman

Proficiat met deze aankoop en heel veel plezier ermee.
Het verheugt mij te lezen dat mijn topic een positieve bijdrage heeft geleverd aan jouw besluitvorming.

Groetjes,
Flip.

proficiat! ben aloes dat mijn 7750 geen dagaanduiding heeft.

p.s. die rotor spint lekker heh?

Gefeliciteerd. Prachtklok.

echt een mooie stoeren klok met een eigen gezicht! veel plezier ermee!

gr,Joep

Proficiat met deze strakke klok. Persoonlijk mis ik wel een beetje de tachymeterschaal, ik vind dat dat er eigenlijk op hoort.

Goeie dikte, en die diameter 45mm, ja dat begint erop te lijken :slight_smile:
(tu)

Zeer fraai horloge, met een origineel uiterlijk!

Carbon dials zijn fantastisch, leuk om te bekijken onder verschillende licht invallen :~/ Veel plezier met het dragen.

Tabee

Mooie klok !
Mooie wijzers, kroon, bandje en gesp.
Veel plezier ermee !

Paul

Mooi strakke klok. Wijzerplaat is erg fraai.
Veel draagplezier.

leuk horloge, veel plezier ermee !

Ziet er goed uit, gefeliciteerd.

Heel erg mooie aanwinst, goeie keuze van je. (tu)