NIeuw Aanwinst: G SHOCK GW-B5600.

Nooit gedacht dat ik een tweede G Shock voor mezelf zal kopen. Vorig jaar de gouden gezien en gepast. Super gaaf maar ook een krasmagneet. Wou de klassieke GW-5000 maar ik heb geen zin in nog een rubbere band. Tot een maand terug zag ik op youtube een filmpje voorbij komen van random Bob waarin hij zijn hele collectie G Shocks liet zien. En toen zag ik een plastic bracelet op een G shock. Ik was meteen verkocht en begon te zoeken. Solar, bluetooth, GPS en bracelet. Niet verkeerd dacht ik. Meeste tijd van het besluitvorming zat in zal ik hem in geheel zwart of met rode accenten. Dat wikken en wegen duurde bijna twee weken. Twee weken later en precies op tijd. Vandaag kwam het pakketje binnen.

Super gaaf en weegt haast niets. Appje gedownload en alles kon vanaf mijn mobiel aangepast worden.

Genoeg gepraat en nu de foto’s

27 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze appetijtelijke aanwinst!!
Ziet er robuust en beminnelijk uit!!
Veel draag-plezier dan ook met deze vooruitstrevende tijdgenoot. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Jazeker!!
Hij heeft ook een phone finder functie.
Echt handig

Is een top aanwinst en die bracelet is inderdaad geweldig.

1 like

Congrats !!

Yup. Dit is nu mijn ultimate beater !
Mooi, licht, altijd op tijd, oersterk, niet duur … etc.

Heb laatst wel de display naar een positief display gemod.
Ik staak mijn zoektocht naar een 5000 nu ook :slight_smile:

Voor

Na

Heerlijk met dit weer.

Veel draag plezier gewenst !

6 likes

Mooi ding staat ook op mijn vakantie beater lijstje.
Is dit hetzelfde display als bv de gw-m5610bc??


Iemand ze naast elkaar gehad?

2 likes

Mooi ding! Maareh GPS? Zit dat er echt in?

2 likes

Eigenlijk moet ik typen “Radio controlled”

2 likes

Ja, even slecht afleesbaar.

2 likes

Haha thx. Dan schrap ik hem van mijn lijstje. Ik heb de 5610 bc gehad en daarom weggedaan.

1 like

Ik begrijp: best balen een volstrekt onafleesbaar horloge. Gaat de essentie van het ding een beetje verloren zeg maar.
De Full Metal negative is aanzienlijk beter, een GD-350 handjes naar beneden het beste negatieve display ooit.
Van Casio dan…

2 likes

De Full Metal negatief heb ik ook gehad. Maar ook weggedaan, omdat ik de versie met resin band had, maar staal wilde. Heb ik nu wel een beetje spijt van…

1 like

Vandaar ook mijn mod naar een positief display. Dit maakt hem dus ultiem voor mij nu.

Hier naast zijn metalen broer


(Toen hij nog negatief was)

4 likes

Ja blijf negatief toch wel mooi vinden…

1 like

Ja, het is een beetje ‘looks over function’

1 like

Heel mooi!

1 like

Toch snap ik niet dat Casio niet het STN Display ook in de 5600 heeft gedaan.
Je kan me niet vertellen dat hij daardoor vele malen duurder word.

1 like

Nee dat zal niet idd maar ik denk dat dat voor alle squares geld. De kostprijs zal niet veel verschillen. De verkoopprijzen verschillen gigantisch…
Maarja dat is handel.

De ene STN is ook overduidelijk de andere niet bij Casio.
Een aantal andere merken kan dit stukken beter dan Casio, maar om nu met een digitale Seiko Tuna, TomTom of Suunto rond te gaan wandelen…

[edit:typo]

1 like

@Nielsvd heeft nog een mooie J versie in het blauwe gedeelte staan:

3 likes