Nieuw aanwinst Oris limited edition staghorn

Net terug van onze vakantie in italie, ik ben een enorme Oris fan dus op de weg terug langs Holstein gereden( fabriek van Oris) stoute schoenen aangetrokken en aangebeld. Helaas mochten we niet naar binnen:( . Werden doorverwezen naar Bazel, maison Oris, een prachtige winkel in het centrum van Bazel met zo goed al de gehele collectie.

Al dit moois kon ik niet weerstaan en heb mijzelf een cadeautje gekocht:) . Een schitterende limetid edition staghorn.

Wat vinden jullie ervan?

55 likes

Ik ben jaloers! Sweeeet

1 like

Als je de kans krijgt kopen in Zwitserland, dit door de gunstige wisselkoers en je kunt ook de btw terugvorderen:)

Erg mooi! Proficiat! Is hij net zo groot als de Aquis?

Maarre…

?

2 likes

Hahaha hij bazelt inderdaad

2 likes

Prachtige versie, gefeliciteerd!

1 like

Hij is 43 mm, ja heb hem gekocht bij Maison Oris in Bazel. Een winkel die nog niet zo heel lang is geopend. Officiële Oris dealer.

1 like

Net te groot voor mijn pols helaas. Wel een mooi ding (zoals ook de Aquis die ik ooit eerder had).

Ik denk overigens dat je Basel bedoelt?

2 likes

Ja Basel, Bazel, het kan allebei. Het draagt niet heel groot, heb een Oris F1 chronograaf deze is ‘stukken’ groter

Als je het fonetisch schrijft wel :slight_smile:

Maar goed, never mind. Mooi horloge! Geniet er van!

2 likes

Ga ik doen dankjewel!!

Geweldig mooi… ik wil m😍

1 like

Dankjewel :wink:

1 like

Is mooi, had alleen graag de rode rotor kunnen zien.

1 like

Ja het is een mooi kenmerk de rode rotor, maar vind de gravure ook erg geslaagd moet ik zeggen

Erg mooi hoor.

1 like

Mooie aanwinst! Van Harte!

1 like

Dat is precies de reden dat mijn vrouw met uit de buurt van Zwitserland wil houden! :joy:

1 like

Prachtig land en wat een schitterende klokjes maken ze!

Oris, een mooi merk, een mooie klok.
Leuk ook om te zien hoe de Oris-kenmerken terug blijven komen.
De uitstekende forse naar beneden gebogen uitloop vd kast die ook tegelijk de lugs zijn bijvoorbeeld.
Zag je ook bij de TT1

Ben ik uit nostalgische overdenkingen naar op zoek.
Heb hem ook lang lang langeleden omgehad.
En wil het ding wel weer eens zien.
Een foto ter illustratie.

1 like