Nieuw aanwinst Oris limited edition staghorn

Ik vind hem prachtig!:heart_eyes:

1 like

Geslaagd! :+1:

1 like

Prachtig horloge !
Mooi op rubber , maar ik ben geen liefhebber van die vanille geur , of heeft deze daar geen last van ?
Proficiat !

1 like

Heel mooi, geniet ervan!
Heb er ook nog een tijdje naar zitten kijken (zelf hobbyduiker zijnde), maar net zoals de oris der meistertaucher een beetje te sportief om regelmatig te dragen.

1 like

Ok, bedankt voor de tip

1 like

Het is inderdaad een sterke geur in het begin maar dit wordt wel minder op den duur.

Gefeliciteerd met je aanwinst :heart_eyes:

1 like

Mooie aanwinst! Gefeliciteerd :slight_smile:

Ik ben ook eens naar Holstein gereden om de fabriek van dichtbij te bekijken. Eeuwig jammer (`ze bestaan immers al meer dan 100 jaar :wink: ) dat Oris geen museum(pje) heeft bij de fabriek. Voor een merk met hun historie echt een misser van jewelste.

Inderdaad heel jammer, dat ze dat niet doen. Nu is maison Oris wel een soort museumpje de gehele collectie ligt er een er zijn geregeld tentoonstellingen:)

Bijgevoegd een foto waar al dit moois gemaakt wordt.

1 like

Fraai! Welke maat?

Hij 43,5 mm​:wink::sunglasses:

1 like

Van harte en veel draagplezier.

1 like

Proficiat, erg mooie duiker met toffe dag complicatie!

1 like

Helemaal mooi !!!

1 like

Mijn handel jeuken om de titel aan te passen is ‘mooiste Oris van dit moment’ :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:
Mag ik… ?

1 like

De waarheid mag geschreven worden…:blush:

2 likes

Hahaha ben ik het wel mee eens, de hammerhead is ook een erg mooie Oris vind ik zelf.

Top klok geweldig mooie wijzerplaat geniet er van.
:blush::+1:

1 like

De Hammerhead is prachtig, maar net iets te groot. En de dail van de Staghorn vind ik mooier, hou wel van een lekker drukke plaat. Dus gegadigden voldoende mocht er een flipper bacterie op de Staghorn komen​:joy::+1:

1 like

Haha hij blijft sowieso, dan maar sparen en de hammerhead erbij kopen​:blush::open_mouth::flushed:

1 like