Zoals ik elders al verteld heb, was ik eigenlijk niet van plan snel weer een horloge te kopen. Wel wist ik dat als er een mooie Samurai voorbij zou komen, deze van mij zou zijn Vorige week was het zover! In het verkooptopic van DZVL prijkte de langverwachte naam; Samurai! Gelijk gekocht en aanstaande zaterdag was hij er!
Zie onderstaande foto’s van mijn nieuwste aanwinst:
Mooi hoor (tu) en ook voor een mooie prijs volgens
mij (zegt hij jaloers ;))
Dankje, ja de prijs was erg goed! Komt overigens omdat de snelverstelling van de datum niet meer werkt. Misschien laat ik het nog een keer maken, maar nu heb ik er geen last van…
(tu)Prachtige seiko verzameling erik daar past de samurai prachtig bij als ik jou was zou ik mooi nog een skx007 erbij nemen . Die zou er goed bij passen allemaal toppers
ik heb een witte zou ook nog wel eens een zwarte er bij willen maar moeilijk te vinden en vaak te duur
@ marnix-moed dankje! Zeker appart die zijkant, maar zooo mooi!!
@ Roelkalkboel, haha, ja die sawtooth is ook erg mooi ja, draagt bovendien echt lekker. Sluit mooi aan om je pols! Ik heb deze twee maanden geleden voor 90 euro op marktplaats gekocht
@meijerhj die blauwe titanium van jou is ook Prachtig zeg!! Grappi ook om te zien dat de titanium versies kroonbeschermers hebben en de stalen uitvoeringen niet…
@ wilco dank! Ik zou de 007 eerst in het echt moeten zien… Deze doet me niet zoveel op plaatjes… Maar wie weet!
Super aanwinst, voor een naar mijn mening erg gunstige prijs.
Je hebt ook een erg mooie collectie duikers, maar er mist nog een klassieke Seiko duiker, de SKX007
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst, dat je er veel plezier aan mag beleven
Heb juist mijn Seiko horloge vorige week ingewisseld (beeldspraak) voor een nieuwe Meistersinger, waar helaas bij geadviseerd wordt niet mee te gaan duiken!
met de hoofdletter ‘S’ van Speciaal,
met de hoofdletter ‘E’ van Esthetisch,
met de hoofdletter ‘I’ van Ingenieus,
met de hoofdletter ‘K’ van Kunst,
en met de hoofdletter ‘O’ van Ongeëvenaard.
Dus dan is het goed!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze kordate Seiko.