Nieuw aanwinst, uitgebreide rapportage

Gisteren zette ik al een snelle wristshot van mijn nieuwe OMEGA Planet Ocean chronograph 45,5mm met 3313 uurwerk. Met de volgende foto’s neem ik jullie mee met de “unboxing experience” waar ik gisteren van heb genoten:

Freek

damn, omega bijft toch mijn favoriet (tu)

heb je bewust voor een oranje gekozen ?

Gaaf hoor, welkom bij de PO club. Eerste chrono due ik op het forum voorbij heb zien komen. Lekker kleurtje, die zou ik ook nog graag eens aan mijn collectie willen toevoegen, Veel plezier ermee!

schmeink Schreef:

damn, omega bijft toch mijn favoriet (tu)

heb je bewust voor een oranje gekozen ?

Ja, heb bewust voor de oranje gekozen. Niet die met de oranje lederen band er omheen, dat werd écht een beetje té. Deze is een mooie aanvulling op de blauwe seamaster, de zwarte speedmaster en de zilverkleurige DeVille uit mijn collectie.

Shit, man, wat een prachtklok!! (tu)

Wat een klok, en dat Oranje, juist erg mooi.

Om jaloers op te worden:D Mooie foto’s hoor(tu)

heel erg mooi… een droom van een horloge. om jaloers op te worden.
veel plezier ermee. grt arie.

Dat is een serieus horloge, die toch aan de pols minder massief aanvoelt dan je van de afmetingen op papier zou verwachten. (Volgens mij komt dat hoofdzakelijk door de fantastische stalen band)

Prachtig, en een PO zou er wat mij betreft maar in 1 kleurenvariant verkocht mogen worden, en dat is de variant die je hebt. Oranje bezel en oranje accenten op de wijzerplaat.

En dan zegt de Omegaliefhebber: Wauw, verschrikkelijk mooi! Heel veel plezier van je nieuwe aanwinst!

Knap horloge, helaas wat groot voor mij …

Blijft toch wel een super sluiting …

Erg mooie chrono van Omega en nog 600 meter waterdicht ook.
Schitterend (tu)

::o
X(
:}

Echt een schitterende klok met de oranje accenten(tu)

Lucky guy!

gr Ron