Nieuw aanwinst Vintage Omega Dynamic +/-1969

Was vandaag dynamisch bezig op de MP en gezien een maagere aanbod laatste tijd was verast met deze Vintage Omega Dynamic uit +/-1969.
Dacht ga is bidden en prompt was bingo, ik kon het hebben.Nu is het afwachten wat ik krijg en wat voor uurwerk er inziet, maar lijk me een leuke Omega.

Groet Iwan

Dat is zeker een leuke aanwinst!! (tu)

Ben benieuwd naar je eigen foto´s.

Ja, dat is een prachtig horloge en heel goedkoop zag ik op marktplaats. (tu)
Volgens mij is het uurwerkje niet te zien, hij moet er uit via de voorkant.
Groet, Chris.

Mijn beste,

“wie niet waagt, wie niet wint”

Ik ben er dan ook stellig van overtuigd dat deze vintage Omega jou op gepaste wijze het dynamische horloge gevoel van weleer geeft!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ik hoorde het net dat ie van forumlid Oldthings afkomstig is.
Groeten
Iwan

Mooie aanwinst! Wellicht caliber 565…

Van harte en veel plezier ermee!

Ik hoop het ook dat een 565 is met een zwanenhals regeling.
He een mail naar Richard gestuurd voor een prijs indicatie maar kreeg net tip van de Oldthings om Ferrie te vragen naar prijsopgave.
Met Rich heb ik goede ervaring en hij is goed betaalbaar, Ferrie ken ik alleen via de forum.
Groeten
Iwan

Mooie aanwinst Iwan(tu) Weer eens iets anders als een Minerva:D

Tja Tom, Betje vreemd gaan:D;) is niet erg maar ware liefde blijft Minerva en Seiko:~.

Vandaag mail ontvangen van Richard dat ie geen tijd hat door andere hobby http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=158258&p=1620598 en dat ik bij Ferrie moest aankloppen!!!

Grapje en volgens Rich en diverse leden op het forum , Ferrie beschikt over enorm voorraad onderdelen en kennis wat omega betreft(tu)(tu)(tu).
Groet
Iwan

Hij is binnen en boven de verwachtingen in goede staat, en in goede gezelschap, bedankt aan Oldthings verkoper en contact :~:~:~

Mooi setje Iwan(tu) Een opknapbeurt kan je wel aan Ferrie overlaten.
Mijn Omega heeft hij ook onder handen genomen:

Komen de uren en minuten wijzer (hier in verkleurd oranje) je niet bekend voor:D?

Jp, zelfde tijd en de mammie;) het is een mooie MK2:~
Groeten Iwan

pracht klok, en de Chronostop ook, ik heb er ook eentje gehad, en weer verkocht, iets te klein voor me,maar met pijn…

een MK2 is ook prachtig veel in handen gehad van een kennis ter opknappen en eigenlijk specialer dan een gewone Speedy.
succes ermee

hardy Schreef:

pracht klok, en de Chronostop ook, ik heb er ook
eentje gehad, en weer verkocht, iets te klein voor
me,maar met pijn…

een MK2 is ook prachtig veel in handen gehad van
een kennis ter opknappen en eigenlijk specialer
dan een gewone Speedy.
succes ermee

Dan je:)o