Nieuw aanwinstje

Ja ja de honger is weer even gestild hoor. Deze stond al een tijdje op de lijst. Keertje bij @Watch2Morrow om de pols gezien in het blauw 39mm. Dacht er eentje op te kunnen pikken hier op het forum.

Af en toe wordt er wel 1 aangeboden maar dat zijn allemaal 42mm uitvoeringen. Afijn chrono afgespeurd en bij een Italiaanse dude uitgekomen die hem kon leveren voor een zacht prijsje. Het blijft tenslotte een snack hè. Op metalen band en de leren band meegeleverd. Gezien de herfst en mijn gemoedstoestand heb ik voor een warme kleur gekozen. Vind hem erg geslaagd al zeg ik het zelf. Draagt heerlijk en heb de leren band er snel op geramd. Echt een tof ding :grin:. Mooi horloge voor erbij

101 likes

Gaaf horloge. Geniet ervan.

1 like

Ben zelf voorstander van lederen bandjes, maar vind de stalen band op dit horloge wel knap :+1:t2:

1 like

Mooi maatje inderdaad! Staat je goed. Enjoy!

1 like

Mooie aanwinst winst! Gefeliciteerd

1 like

Leuk ding! Veel plezier ermee :+1:t3:

1 like

Een van de mooiste horloges uit het gamma van ML vind ik persoonlijk. Proficiat met dit schitterend horloge !!!

2 likes

Mooi :ok_hand: Aikonisch

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!!
De wijzerplaat heeft een fascinerende, betoverende uitstraling!!
Ik wens je er een magnifieke tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie Aikon, veel draagplezier toegewenst. :ok_hand:

1 like

Mooi!!! Ziet er strak uit met die stalen band. Veel draagplezier

1 like

thanks allemaal, echt een gaaf ding :slight_smile: die leren band verbaasd mij oprecht. knetter strak afgewerkt en draagt erg comfortabel

Prachtige aanwinst in de juiste maat .

1 like

Mooi, stiekem misschien nog wel mooier/chiquer dan de PRX…

1 like

Tof ding man! En idd mooie maat die 39mm

1 like

Hij is prachtig. Ik ben zelf in het bezit van de blauwe 42 mm. Blijft een plezier om te dragen.

1 like

Heerlijk horloge vind ik dat :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooie aanwinst, prachtig horloge :+1:

1 like

Mooi horloge ,geniet er van :ok_hand:

1 like

Mooi horloge! Veel plezier ermee.

1 like