Nieuw Alpha model

Ik kreeg onlangs een foto van een nieuw Alpha model in mijn mailbox. Ik ben benieuwd naar jullie reakties. Ik vind hem erg leuk.

Goh, ik vind het niet eens zo verkeerd. Tuurlijk wel een gegapt idee. Maar wel met een eigen ‘touch’. Wat gaat ie kosten?

Zo die is idd wel leuk jah. Is hij ook evengroot als een Big Pilot?

Ik ben er niet zo kapot van, de wijzerplaat doet wat goedkoop aan.

Groeten, Tom Vreeken.

Wat een lelijke meuk.

Gr Ron

Ik vind 'm niet mooi.

Hij kost rond de 75 euro. De afmetingen weet ik (nog) niet. Met een RVS kast zou hij mooier zijn. Dat titanium is toch een beetje saai.

Hij oogt echt zwaar goedkoop

Maar waarom oogt ie goedkoop? Het ziet er juist een beetje vintage uit. Ik hoop dat ze meer variaties op dit model krijgen.

Een nieuwe klus, voor Lucien??

De diameter is overigens 45 mm

Ik vind hem ook niet mooi(td)

Deze is toch wel heel apart.

Hij heeft veel weg van deze, http://cgi.ebay.nl/Ticino-47mm-Professional-Pilot-Watch-Marina-Militare_W0QQitemZ200187371954QQihZ010QQcategoryZ31387QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Er zit een kopie van de Unitas in.
Groet. Chris

NEEEEEEEEEEEEEEE lelijkKKKKKKKKK zeg, ik wil hem niet eens voor niets hebben …hoewel voor de ruil :slight_smile:

Nouja, het is wel iets van alpha wat je niet zo direct een kopie kunt noemen, dat is toch positief? Alphas hebben immers volgens mij toch den prima prijs kwaliteit verhouding? Ondertussen houd ik het zelf (qua autenticiteit en zeker gezien het prijsverschil) toch liever bij mijn Poljot Aeronavigator.

groeten,

stefan

IK vind het rotzooi.

Marijn.

Deze vind ik wel mooi. De eerste is wat druk.
En voor wat betreft de “imitatie factor” van alpha, zelf kan ik het wel waarderen. Het zijn mooie uurwerkjes, en ze zetten tenminste niet een ander merk op de wijzerplaat. Soms zie ik in een blad een horloge waarvan ik denk, da’s een fraai exemplaar! Totdat ik de prijs achterhaal, en je er ook een leuke sportautootje voor kan kopen. Dan maar liever een horloge van iets mindere kwaliteit, die ook een fraaie uitstraling heeft.

groeten,

Martin

ik kwam voor iets heel anders op dit forum terecht maar zat wat te snuffelen en kwam dit horloge tegen
ik vind hem dus wel mooi en aangezien ik zelf alleen titanium kan hebben aan mijn pols vind ik hem zeer intressant
maar…de juweliers hier kennen het merk niet en met googlen kom ik niet verder dan ebay
iemand enig idee waar ze te koop zijn?
ik woon tussen amersfoort en zwolle in
deze met grijs uurplaat en bandje vind ik mooier dan die van de topic starter
iemand enig idee?
groet rianne

Voila

http://www.alpha-watch.com/details.php?myid=477