Nieuw automatisch horloge

Beste horlogeliefhebbers/kenners,

Ik ben opzoek naar een mooi horloge, echter ik weet niet precies waar ik moet beginnen.
Nu heb ik recent een aantal horloges gezien, en mij bevalt de AIKON Automatic 42mm AI6008-SS002-330-2 mij heel erg, wat is het advies van jullie? En/of zijn er nog andere soortgelijke horloges kwa uiterlijk en uurwerk wat jullie aanraden? Betreffende de prijs, wil ik rond dat budget blijven en niet hoger gaan dan dit.

Alvast bedankt!

Gr

1 like

Als je dat een mooi horloge vind waarom niet, op de kwaliteit is denk ik niks aan te merken.

Hier staan er 2 te koop, heeft iemand anders al de eerste afschrijving op gepakt.

https://www.ten2two.nl/collection

7 likes

Die blauwe, … lekker! :heart_eyes:

2 likes

Dank PLP!

1 like

Dat is die zeker!

4 likes

Prachtig Horloge!

1 like

Prima horloge. Lijkt mij ook een mooie prijs op de bovenstaande link.

1 like

Aikon is in zn prijsklasse prima. Met soortgelijke designs ben je snel (veel) meer geld kwijt.

1 like

Halen die handel, van de mijne heb ik ook altijd veel plezier gehad. Betrouwbare SW-200 en een mooie afwerking, die band speelt geweldig met het licht.

3 likes

heb je daar ervaring mee? En zo ja, dan wil ik dat graag uitgebreid van je horen :slightly_smiling_face:

top, dankjewel :slightly_smiling_face: Weet je er misschien nog meer te koop?

hoe bedoel je dat? Kun je dit uitleggen in 50 reacties? :slightly_smiling_face:

1 like

In mijn jarenlange aanwezigheid op dit prachtige forum vol liefhebbers en kenners heb ik nog nooit wat negatiefs gehoord over de kwaliteit van het merk ML. De designs mogen dan niet voor iedereen zijn, maar volgens mij staat de algehele kwaliteit niet ter discussie.

Nee dat niet maar gezien dat deze verkoper wel bekend is op ons forum en ook een gedegen reputatie heeft is verder zoekwerk ook niet noodzakelijk.

Ik zal het in1 reactie proberen samen te vatten. Er zijn maar weinig merken in dit prijssegment die erg waardevast zijn dat is gewoon zo ( het enige echt waardevaste merk is natuurlijk Rolex maar dit terzijde ). Dit betekent dat voor de koper die zich goed oriënteert er op de jong gebruikte markt leuke koopjes te behalen zijn.
Vaak zijn deze horloges zo goed als nieuw en kun je ze prijstechnisch dus voor een wat zachter bedrag aan de collectie toevoegen.

1 like

Dank u wel, u heeft mij fantastisch geholpen :slightly_smiling_face:
Misschien is het een leuk idee dat u een topic over uw ervaring op het gebied van horloges aanmaakt? Dit klinkt namelijk alsof u er wel heel veel verstand van heeft.

1 like