Nieuw bandje...blij verrast!

Voor mijn “nieuwe” NB Yaeger wilde ik een nieuw bandje. Het meegeleverde rubber bandje had weliswaar de afmetingen die ik zocht (niet te dun en 20mm over de hele lengte), maar was zo stijf als een plank en dus behoorlijk oncomfortabel. :thumbsdown:

Wilde eigenlijk een bruin lederen bandje, want dat vind ik op een of andere manier altijd mooi met een zwarte wijzerplaat.
De lokale juwelier bood (conform verwachting) geen uitkomst en wachten op een custom bandje heb ik geen geduld voor :grin:

Derhalve online op zoek!
Dat bleek nog verdomd lastig. Leder 20mm over de hele lengte, niet padded en ook niet te dun. :thinking:

Na heel wat struinen had ik hem gevonden…een Oozoo bandje… waaaaat?? :fearful: … ja, die van die goedkope horloges :joy:
Toch de gok maar gewaagd, voor die 15 euro kan je je geen buil vallen.
Vandaag kwam hij binnen en ik ben blij verrast! Boven verwachting goed. Netjes gestikt en mooie afwerking :thumbsup:

Oordeel zelf…

Nu nog kijken hoe hij zich houdt…

Groet,
Ronald

11 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Ziet er degelijk en mooi uit!!
Veel plezier er mee!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Klopt, die OOZOO bandjes zijn helemaal niet verkeert.

Grt.

Een KO strap was oozoo veel mooier geweest :sweat_smile:
Maar voor 15 euro is het inderdaad niet verkeerd.

Ziet er goed uit, hierbij de groeten van zijn broertje. Je ziet ze niet vaak de yeagers maar het is voor mij echt een trouwe beater geworden die zeer accuraat is

1 like

Mooi combi!

Dat ziet er inderdaad goed uit. Past goed.

Ik heb die Oozoo’s inmiddels ook al 2 jaar in gebruik
op het oog zijn ze allemaal lekker degelijk, en de pasvorm is ook okay
maar er zaten er toch een paar bij die bij de pushpin begonnen te ruimen
ook heb ik mijn twijfel over de maatvoering, dwz sommige 20mm neigen meer richting 19mm.