Nieuw bandje voor LLD?

Hallo,

Ik heb een Longines Legend Diver en het originele bandje is aan vervanging toe. Draag nu met een nato alleen wil weer een mooi lederen bandje.

Suggesties zijn welkom. Bruin, zwart, etc etc. Wat zijn fijne en goede bandjes? Ben bereid prijs tot ongeveer € 100,00 te betalen.

Ik weet dat er een aantal een LLD hebben. Benieuwd welke band jullie dragen?

[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/3_zpsaybbg86s.jpg.html][/URL]

[URL=http://s458.photobucket.com/user/jhopstaken/media/4_zpstua1xnbf.jpg.html][/URL]

En tegenwoordig op een isofrane lookalike

3 likes

Een mooi vintage lederen bandje. Kun je door Ko laten maken. Daarnaast heb ik nu ook een Hirsch Buffalo artisan, een donkergroene Nato en een zwart Cordura bandje voor mijn LLD.

Die groene van @Mimoza vind ik héél gaaf. Welke is dat?

Kijk eens op watchgeko, staan heerlijke banden.

Deze band staat denk ik ook goed op jouw LLD.

Ik heb hem op een band van Ko, stuk voordeling dan de Bulang and Sons die ik mooi vind…

Brandweerslang van Aevig zou ik ook willen aanraden.

Bulang & Sons leren NATO

Hirsch Lucca

Bulang & Sons lumberjack strap

3 likes

Ik heb nu op een Colareb Venezia.

Il ook geprobeerd met een Wristcandy NATO

En met een sharkmesh

2 likes

Ko strap:

Maratac zwart met licht stiksel doet het ook goed, vind ik (even geen plaatje bij de hand)
Zwart canvas vond ik zelf iets minder geslaagd.

3 likes

Met dank @Ko-Banden

3 likes

3 likes

Allemaal mooie alternatieven. Maar ongeveer een jaar geleden had ik mijn originele vervangen door een nieuwe voor dacht iets van 80 euro.

Genoeg mooie leren alternatieven, maar ze gaan met dit warme weer heel snel naar de gallemiezen. Of je nu een redelijk geprijsd bandje hebt of een dure, maakt geen bal uit. Soppen geblazen!!!

Mooie NATO voor de zomer en in oktober nieuw leer kopen zou mijn advies zijn.

1 like

Toch maar eens kijken naar een Hirsch performance

Hirsch Pure hier. Supermooie combi! Foto niet beschikbaar. Een posten?

1 like

Graag!!

Ja, voor de zomer is de NATO misschien de beste optie.

1 like

Topic komt exact op het juiste moment, zal te bedenken welk nieuw bandje bij ga aanschaffen voor mn LLD.

ook geschikt: Kevlar of Cordura met Lorica kunstleer voering

1 like