Nieuw bandje voor Pellikaan. Mooi?

Ik ben met mijn Pellikaan nooit verder gekomen dan Leer. Nog niets gevonden wat ik mooi vind anders dan de leren Ko band die ik er meestal aan heb hangen.

Nu deze MN strap er op. Net binnen. De over de wijzerplaat doorlopende witte streep vind ik wel grappig :slight_smile:

Wat vinden jullie?

22 likes

Verrassend toffe combinatie. Heb je er al eens een cordura of kevlar op geprobeerd? Of sailcloth?

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het beter staan dan leer. Komt denk ik door dat kruis op de wijzerplaat. Die MN brengt balans.

3 likes

Ik vind dat best leuk om te horen hoor :wink:

1 like

Staat hem heel goed. Ziet er comfortabel uit en de doorlopende wittende streep is een erg leuk detail.

1 like

Past heel goed, zou er standaard bij moeten zitten.

1 like

Mooie combi!!!

1 like

Grappig dat je dat zegt. Hij wordt standaard op een zwarte nato geleverd. Die vinden maar weinig mensen mooi op deze klok. Misschien toch de witte striping die deze band beter doet matchen. Het zit soms in kleine dingen :slight_smile:

2 likes

Dat.

1 like

Zwart met wit accent: erg mooi!
NATO: nee!

Ik probeer het steeds om het mooi te vinden, maar een NATO vind ik zo’n zonde voor een horloge!

1 like

Exactamundo.

1 like

Gelukkig is het geen NATO. :wink:

2 likes

Wat Han zegt over die balans klopt inderdaad. Dat kruis breng rust en maakt dat het bij elkaar lijkt te horen als een geheel (denk ik)

2 likes

Opgelost! :wink:

1 like

Ik verslikte mij bijna in mijn Grappa. Je verwacht het niet. :joy:

Bedankt allemaal voor de vriendelijke en heldere reacties. Deze band blijft er voorlopig op om voor langere tijd uit te proberen. :+1:

1 like

Haha bijna goed. Die Erika dingen zijn geen nato of NATO.

Ik moet er ook even aan wennen :joy:

1 like

Ik neem gauw een slok Paulaner.

1 like

Die afgekeurde autogordels zijn in mijn ogen allemaal NATO’S :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes