Nieuw! Beijing Everest, zo kan het dus ook!

Taobao is een soort Chinese marktplaats.
Heb daar zelf laatst een Casio vandaan, ben benieuwd.

Voor een Chinees horloge ziet het uurwerk (en de rest van het horloge) er bovenverwachting mooi uit! De prijs (ook nog in dollars!) valt me heel erg mee.
Dat horloge met dubbele tourbillon vind ik er wel een beetje goedkoop en gimmick achtig uitzien.

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Ben niet zo weg van de voorzijde. De indexen zien er wat… cheap uit (wegens gebrek aan betere verwoording). Maar dit kan ook door de foto’s komen.

Het uurwerk vind ik om bij te watertanden. Top! (tu)
En de sluiting ziet er ook erg mooi uit met die rondingen.

maniac2003 Schreef:

Taobao is een soort Chinese marktplaats.
Heb daar zelf laatst een Casio vandaan, ben
benieuwd.

Inderdaad. TaoBao staat vol met schatten en troep, net als Marktplaats trouwens. Alleen spreken de meeste verkopers alleen Chinees, en accepteert niemand buitenlandse creditcards of PayPal. Dus is het een interessante uitdaging om er te kopen. Nu zijn er ook agenten die e.e.a. voor je over kunnen nemen, maar het uitzoekwerk moet je nog steeds zelf doen.

Groeten,

Martin

marnix_moed Schreef:

Proficiat met je nieuwe aanwinst! Ben niet zo weg
van de voorzijde. De indexen zien er wat… cheap
uit (wegens gebrek aan betere verwoording). Maar
dit kan ook door de foto’s komen.

Daar was ik ook bang voor op basis van de product foto’s. Gelukkig valt het real life erg mee :slight_smile:

Groeten,

Martin

Mooi hoor en voor 250 dollar vind ik het geen geld.

deze vind ik mooi

en deze hadden we al gezien.

deze heeft ook wel wat.

maar als je zo’n € 6.000 over hebt kan je ook dit typisch euh Aziatische pareltje op de kop tikken

Die eerste vind ik inderdaad ook mooier. Maar die had me bijna 3 keer zo veel gekost…

Groeten,

Martin

Maar hoe heb je hem nu eigenlijk gekocht. Want je kan hem niet rechtstreeks bij de fabriek bestellen denk ik.

Wreckless Schreef:

Maar hoe heb je hem nu eigenlijk gekocht. Want je
kan hem niet rechtstreeks bij de fabriek bestellen
denk ik.

Je kunt ze af fabriek wel kopen, schijnt, maar voor de adviesprijs. Ik heb hem hier gekocht :slight_smile:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-db2-313136814dfd48f1f9e402601cdcedf2.htm

Groeten,

Martin

Hmmm, ik vrees dat mijn Chinees een beetje roestig is.

Wreckless Schreef:

Hmmm, ik vrees dat mijn Chinees een beetje roestig
is.

Google translate, zeker via de toolbar, werkt erg goed. Er zijn clubs, zoals TaoBaoNow.com die je helpen dingen daar te kopen. In ruil voor 10% doen ze de betalingen, en verschepen ze internationaal, en ze accepteren PayPal.

Groeten,

Martin

“Made in China” gaat voor mij een heel andere waarde krijgen!:}
Top horloge, ziet er erg netjes uit!!

Phew! Wie weet, als ik ooit weer in Beijing kom… zou wel een leuk souveniertje zijn.