Na al meerdere malen gelurked te hebben de afgelopen jaren op HF. Heb ik recentelijk de stap genomen om te registreren, en op een meer officieuze manier te lurken. Bij deze ga ik de voorsteldrempel over om mezelf “officieel” te introduceren op dit forum.
Sinds mijn ontdekking van het yt kanaal van Watchfinder - met die ontzettende soothing voice-over - ben ik met iedere video meer en meer verdiept geraakt in dit “tijdverdrijf”. Waarschijnlijk ben ik niet de enige die uren kan doorbrengen met het kijken naar horloge video’s!?
Waar ik ooit ben begonnen met de FW-91 van Casio, heb ik tijdens de eerste lockdown van NL de vrijheid genomen om mezelf te verblijden met mijn allereerste mechanische uurwerk. Namelijk de JDM-famous Seiko Sarb033 met het infamous uurwerk 6R15D.
Zojuist heb ik mijn eerste after market horloge band besteld, via horlogebanden.com(iemand ervaring met hen?) en ben ik van plan later vandaag een Bergeon 6767-F te bestellen, aanbevolen verkooppunten? Graag!
Ook ben ik benieuwd of jullie tips hebben op het gebied van must-have after market bracelets of linkjes naar favoriete horology blogs of boeken of eerste aankoop verhalen! C.q. welke beginnersfouten te vermijden