Nieuw binnen 250 gram staal

Vandaag binnen gekomen mijn nieuwe aanwinst der zware knotsen. De Zitc van Smeink…meteen op maat gemaakt en bandje een beetje gecorrigeerd qua schakels links en rechts…De horloge voelt zwaar aan en is prominent dik op de pols.
Echt een klokje waarbij ik in mijn Opel Omega 2,5 6 cilinder met mijn poten buiten het raam ga hangen met fransie bauer op de achtergrond en dan schreeuwen naar mijn wijf of ze de woonwagen op slot heeft gedaan …Maar langs mijn Seiko SKZ223K vind ik hem toch een beetje in degelijkheid tekort komen…maar toch een klok naar mijn hart .
Ik ga hem zo nu en dan heerlijk onbeschoft aan de pols parkeren.Het is geen dure klok maar hij voldoet ruim.
Hieronder de schokkende beelden.

Wow, wat een kloeke kast! Hij doet me door de vorm denken aan een Oris diver.

Die Mapmeter vind ik er stoer. De band past alleen niet mooi om m’n pols door de hoek van de lugs/band valt. Ik heb daarom de canvas band erbij genomen. Moet er wel bij vermelden dat 't kunstleer erg snel barst.

Klopt hij was al eerder vergeleken met een Oris qua kast.

wat een heerlijke dikke rakker, lijkt qua kast idd op een oris.
veel plezier ermee.
grt arie.

Dat ziet er indrukwekkend groot uit…

netjes hoor dik ding :wink:

Da’s een flinke jongen…
Veel plezier ermee !!

groet
Mark

Zeg, dit is een horloge forum, geen bodybuilders forum:D

Maar de linker arm blijft zo wel in vorm. Gefeliciteerd met de aanwinst!

Mijn beste,

Nou, nou, doe maar groots!!!
Een pracht van een horloge. Een horloge met aan de opperhuid een unieke uitstraling en onderhuids een stuwende kracht welke deze 250 gram staal tot unieke prestaties zal brengen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze uitzinnige klok.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

:smiley: leuke inleiding (tu)

Indrukwekkend, hoop alleeen dat al dat gewicht aan je pols je niet gaat tegenstaan!

(tu)

is je nachtkastje wel stevig genoeg;)

gr Ron

Naar een sportschool hoeft ook niet meer (:smiley: .

:} Ja dit is machtig!

Heerlijk om te zien dat er ook nog mensen zijn
die van ECHT dikke klokken houden.

Thanks

:~

Mooi (tu) Ik houd wel van die grote bonken staal en ik zal ook nooit een titanium horloge kopen.

Ik vind hem gaaf (tu)
Ik heb er naar zitten kijken, een tijd geleden. De enige reden waarom ik hem toen niet kocht is vanwege mijn persoonlijke tik-> ik wil geen quartz meer.

Veel draag/til/sleep plezier,

Martin

Ja je had nog een beschrijving van mij tegoed …:smiley: