Nieuw binnen Benarus Remora

Aangedreven door het nieuwe Miyota uurwerk.
http://forums.watchuseek.com/f21/miyota-introduces-new-automatic-caliber-9015-a-278224.html
En een redelijk unieke, zie mail van de bouwer,

Hi Leen,
we had only a few without date , we did it in the pre order on customers request
very rare.
Regards RAlf

Echt en horloge waarvan ik onder de indruk ben, mooi afgewerkt, prachtige keramische bezel en een strakke wijzerplaat zonder de raar geplaatste datum van de productie modellen.
Foto nog van de verkoper.

Ziet er goed uit, ook met die mesh band.
Wat is de diameter?

Ziet er gaaf uit de mesh band past er perfect bij proficiat (tu)

GR harb

Echt een plaatje, heel mooi, heel basic, uitgewogen indeling en niet druk.
Las net dat de diameter 42 mm is.

Idd heel mooi met die band. Ook ik ben benieuwd naar de maat.
Gr,
L.R.

Hij is 42 mm (dwz de doorsnede van de bezel is 42 mm) vlgs mij (en voor mij) een perfecte maat, niet overdreven groot. Hij draagt een beetje als een Seiko 6309 cushion model. Specs:
http://www.benaruswatches.com/ourwatches/availablenow/index.php

Een horloge met een vintage uitstraling, door de cusion kast, maar toch tegelijkertijd helmaal van “nu” is.(tu)

Wat een mooi strak horloge zeg!

Heel mooi! Die zou ik ook wel willen hebben. Zonder datum vind ik hem ook het mooist. Ik wens je er heel veel plezier mee!

Dit is het eerste horloge dat ik heb waarin het nieuwe Miyota (Citizen) uurwerk zit, ben benieuwd hoe nauwkeurig dit uurwerk loopt. Het wordt op diverse fora neergezet als de concurrent van een aantal ETA uurwerken, zeker als ETA steeds spaarzamer gaat leveren buiten de Swatch groep. Voor dit moment moet ik zeggen dat ik niet eerder een secondewijzer zo gelijkmatig/constant heb zien bewegen bij een mechanisch uurwerk. Bijna als de Bulova Accutrons, geen schokje te zien.

Mooie combi met de mesh.
Gefeliciteerd ermee en geniet ervan.

mooi model Leen! veel plezier er mee.

groet,
Arno.

Ziet er top uit! Het lijkt alsof hij geleverd wordt met een mesh en rubber band, klopt dat?

Bert1 Schreef:

Ziet er top uit! Het lijkt alsof hij geleverd
wordt met een mesh en rubber band, klopt dat?

Klopt er zit ook een rubber band bij, geleverd in een mooie case/doos.