Ja, er is een Certina binnengekomen.
Dat kwam zo: Maanden geleden raakte ik bij de Bijenkorf in Den Haag in gesprek met een verkoper die even niets te doen had. Hij liet mij ( op mijn verzoek) een aantal klokjes zien die zij in huis hadden, hij vroeg wat ik al had, en na wat gezellig geklets stonden we bij de vitrine van Certina. Nu had ik al een Certina DS-1, in het zwart.
“Zou je geen witte willen”. Tja, je bent verkoper, of je bent het niet hè…
Ik vertelde dat ik het exemplaar met de witte wijzerplaat wat flets vond. Hij liet mij een plaatje zien van een witte wijzerplaat met gouden indices en wijzers. Die was mooi! Maar die had hij niet! Kon hem wel bestellen, maar aangezien ik zelfs niet in de buurt van Den Haag woon, had ik daar niet veel zin in.
Ach ja…
Kwam ik begin vorige week op een advertentie hier, op het forum. Was al van een paar maanden geleden, had ik gemist. De advertentie was al gesloten, maar er stond geen ‘verkocht’ bij. Dus geprobeerd: Het bleek dat er weinig interesse geweest was, dus de verkoper had hem maar weer ingetrokken.
Nu begon ik wel te twijfelen. Ik had wel iets in te ruilen, maar daar had de verkoper weer niet veel trek in.
Ach ja…
Maar de klok bleef maar door mijn hoofd malen, ken je dat…?
Tot het deze week overliep. Nogmaals contact gezocht met de verkoper, we waren er snel uit.
En vandaag kwam hij binnen, bomvrij verpakt!
Absoluut een mooie aanwinst , goud kleur is normaal niet mijn ding , maar deze zou ik met plezier dragen!
De stalen band maakt het een compleet ander horloge , van dresser naar sportief , beide erg mooi. Top