Via TZ-UK.com in contact gekomen met de aanbieder van mijn nieuwe horloge, binnen 1 uur overeenstemming wat prijs betreft, afgelopen dinsdag met Royal Mail verstuurd en vandaag in goede staat ontvangen.
Ik heb eerder een Glycine Lagunare via dit forum gehad (Schmeink, nog bedankt(:D) en had toch wel spijt van mijn verkoop daarna. Dus toch weer op zoek gegaan en liep deze tegen het lijf: de Glycine Lagunare Chrono, ook wel Big 9 genoemd. En met recht:
46mm doorsnede, 16,5mm dik
saffierglas aan de voor- en achterkant
Valjoux 7750 chronograaf uurwerk
24mm lugs
300 meter waterdicht
Screw down kroon en pushers
Helemaal compleet incl. 3 originele Glycine banden: zwart leer met wit stiksel, wit leer en de zwarte rubberen band. Zelfs de tag en prijskaartje zitten er nog bij.
Ik ben er erg blij mee, zeker gezien de in mijn ogen lage prijs die ik ervoor betaald heb. Maar oordeel zelf:
Als je goed kijkt zie je op de bovenste foto een kleine beschadiging op de bezel tussen 11 en 12 uur. Maar even een Cape Cod eroverheen gedaan en weer helemaal als nieuw!
Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een horloge van een memorabel merk. Prachtig design welke zich onderscheid door sportiviteit, elegantie en kwaliteit.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze robuuste zeebonk!!.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z