"Nieuw" binnen: Glycine Lagunare Chrono

Via TZ-UK.com in contact gekomen met de aanbieder van mijn nieuwe horloge, binnen 1 uur overeenstemming wat prijs betreft, afgelopen dinsdag met Royal Mail verstuurd en vandaag in goede staat ontvangen.

Ik heb eerder een Glycine Lagunare via dit forum gehad (Schmeink, nog bedankt(:D) en had toch wel spijt van mijn verkoop daarna. Dus toch weer op zoek gegaan en liep deze tegen het lijf: de Glycine Lagunare Chrono, ook wel Big 9 genoemd. En met recht:

• 46mm doorsnede, 16,5mm dik
  • saffierglas aan de voor- en achterkant
  • Valjoux 7750 chronograaf uurwerk
  • 24mm lugs
  • 300 meter waterdicht
  • Screw down kroon en pushers
  • Helemaal compleet incl. 3 originele Glycine banden: zwart leer met wit stiksel, wit leer en de zwarte rubberen band. Zelfs de tag en prijskaartje zitten er nog bij.

Ik ben er erg blij mee, zeker gezien de in mijn ogen lage prijs die ik ervoor betaald heb. Maar oordeel zelf:

Bedankt voor het kijken,
Eric

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst(tu)

GR harb

Hey Eric,

Top horloge, ziet er erg goed en als nieuw uit.

Moet zeggen dat ik door dit soort robuuste modellen ik steeds meer en meer gecharmeerd raak van het merk.

Geniet ervan.

gr

Dick

Nou Eric, ik dacht dat t n nieuwe was, tot ik anders las…mooie stoere klok met een schitterende matte bezel, veel plezier ermee!

Gr.Joep

Als je goed kijkt zie je op de bovenste foto een kleine beschadiging op de bezel tussen 11 en 12 uur. Maar even een Cape Cod eroverheen gedaan en weer helemaal als nieuw!

Eric

Mooie klok(tu)
Wel gaaf , compleet met extra banden.

gr Ron

kort maar krachtig…TOPKLOK(tu)(tu) heel veel plezier ermee;)

Prachtige aanwinst.(tu)proficiat.

mooie klok zeg, leuke met die extra banden er bij, 300m waterdicht en toch een glazen achterkant.(tu) Gefeliciteerd

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een horloge van een memorabel merk. Prachtig design welke zich onderscheid door sportiviteit, elegantie en kwaliteit.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze robuuste zeebonk!!.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Procifiat!

Mooie klok (tu)

wow, erg fraai Eric (tu)

deze maar houden dan :smiley:

Idd erg mooi, veel draagplezier ermee.

Prachtig! (tu)

Hele mooie grote dikke lummel. (tu)

Proficiat, mooi ding!!

Die grote ‘9’ is erg bijzonder (tu)

van harte met je erg leuke en niet veel voorkomende nieuwe aanwinst (tu)
sinds ik er 1 gehad heb ben ik sowieso pro Glycine (tu)

ziet er goed uit. Veel plezier er mee!

groet,
Arno

Mooi hoor, die 9, de bodem en dan toch nog 300 m dicht.
Mooi design, stoere en toch elegante klok.

Veel draagplezier!