Nieuw binnen, graag jullie mening Tempore Lux - V One Classic Kick starter / proto type

Ik zag deze vorige week op Catawiki, relatief laag bod gedaan om eens te kijken wat het is. Nu net binnen gekregen en ik moet zeggen dat het niet tegen valt. Maar laten we aan het begin beginnen:
Op Catawiki dus Tempore Lux - V One Classic Swiss Quartz zien staan, het zou om 1 van de prototypes gaan. Even rond geneusd op Google en mijn max prijs op ongeveer dik honderd Euro gezet. Gewonnen, en nu na een week een pakketje.

Keurig stevig verpakt, net doosje erbij met een sumiere handleiding, keurig in plastic verpakt horloge erin.

Hier is die dan (deels nog in het plastic, ik moet zeggen voelt eigenlijk wel goed aan, 44 mm, met kroon zelfs bijna 49 mm. Bezel draait netjes, secondewijzer komt redelijk netjes op de de streepjes…al met al zeker niet ontevreden!

En dan om de pols van ongeveer 19 cm…

4 likes

Niet gek voor dat geld hoor, veel plezier ermee!

Ik heb recent ook via een mede liefhebber een Tempore Lux aangeschaft. Het gaat ook om het prototype want er zit ook een Zwitsers quartz uurwerk in, momenteel worden deze verkocht met een automatisch uurwerk.

Vind het plezierig dragen, twijfel tussen doordragen of terug verkopen omdat ik zoveel mogelijk horloges wil proberen.

1 like

Ik heb daar ook aan getwijfeld, echter omdat ze fijn dragen en weinig kosten is die er nog steeds :slight_smile:

Leuk om te horen! Wat is je ervaring na nu toch enkele jaren in bezit? :slight_smile:

Hij loopt nog steeds! :slight_smile:
Draagt fijn, ik kan wat moeilijk aan de bandaanzet wennen en ben altijd bang dat de sluiting vanzelf open schiet (heb meestal gesloten (duik) banden).
Lijkt veel groter dan die draagt. Ben er wel blij mee over de hele linie

1 like