Nieuw binnen: Horloge voor vriendin

Tijdens de zoektocht naar een betaalbaar horloge (met als resultaat de Sekonda), kwam ik een leuk horloge tegen voor mijn vriendin. Gelijk gekocht via eBay en vandaag binnengekomen:

Het is een Timex met een fleurige horlogebandje! Bovenstaande foto’s gemaakt met mijn Blackberry Q10. Mijn vriendin heeft sinds kort een nieuwe telefoon (S6), en ik kan zeggen die maakt scherpere foto’s:

Daarnaast heeft het horloge ook nog: Indigo night light

Al met al een leuk vrouwelijk horloge voor weinig! :smile:

5 likes

Die moet je 's nachts wel in een andere kamer leggen
( niet je vriendin d.i. )

2 likes

Mijn beste,

Een amoureuse aanwinst. :+1:
Leuk hoor!!
Mooi bandje ook.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gelukkig moet je voor het licht wel eerst een knopje indrukken :wink:

1 like

Leuk hoor! Kwalitatief een stuk beter naar mijn idee dan de laatste 2 bagger aanwinsten van mijn vrouw!

Mijn allereerste horloge was trouwens ook een Timex. Dit kinderhorloge is een handwinder en loopt nog steeds (ca. 40 jaar oud)!!

Grt. Marco

1 like

Ik had het eigenlijk over het geluid,
misschien is het inmiddels een ander uurwerkje
maar het is 's nachts nogal lawaaierig.

Leuk hoor :thumbsup:
En ook wel slim, zelf wat kopen en dan haar ook wat geven… :wink:

Pieter.

1 like

O, daar zal ik eens op letten ;)… Nu kan het rustig buiten onweren zonder dat ik het door heb. Ik kan vrij goed slapen :laughing:

Leuk horloge, ze is er vast wel blij mee. jij ook happy.

Wat noem jij bagger aanwinsten?
Heb zitten kijken bij duurdere merken (zoals Christopher Ward), maar ze vindt dit soort horloges mooier :smile:

Een blije vriendin is ook belangrijk :blush:

Mooie, rustige wijzerplaat en leuke kast én vrouwelijk bandje!
En, naar ik lees, gescoord met dit horloge en een blije vriendin :thumbsup:

Wat leuk!
Mijn eerste horloge was zo’n 35 jaar geleden ook een Timex handopwinder, leek volgens mij heel veel op bovenstaande.

wow een blackberry, dat ze nog bestaan :slight_smile:

Leuk! Is het een Weekender? De strap maakt 'm vrouwelijk: de kast en wijzerplaat vind ik unisex. Stoere zwarte nato met een gele streep (ivm secondewijzer) erop, en jij kunt 'm ook om!

Het is inderdaad een Weekender! En ben het met je eens dat het een unisex horloge is. Wel mooi klein, dus zal dan wel op zoek moeten naar nieuwe nato’s :slight_smile:

Ze zijn nog up-and-running ;)… Weet niet voor hoelang, maar ik vind de fysieke toetsen bij het typen toch nog gemakkelijk… Van het werk heb ik een iPhone 5s, en dat typt toch veel langzamer.

1 like
2 likes

Mooie aanwinst, vooral de wijzerplaat.

Met een Nato of Velcro band zal hij idd ook voor heren prima kunnen, daarnaast waarschijnlijk wat minder herrie maken
want beter ingepakt door die textiellaagjes.

ik heb deze versie met precies dezelfde afmetingen
en die heeft als " expedition" ook gelumede wijzers
en ja ook een luidtikkertje.

1 like